زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

عکس های ماه 27 (نمایشگاه قران و افطاری)

1392/5/30 16:19
نویسنده : نازنین
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ثنای عزیزم .......خوبی مامان؟

الهی بگردم ببخش مامانی حسابی تنبل شدم و دیر به دیر میام وبت .....

ولی خودت می دونی که سرم شلوغه و فقط یکم تنبل شدم مگه نه؟.....

خوب بگذریم .....

 

هفته پیش یک روز مونده به عید فطر بار سفر بستیم و رفتیم خونه مامان بزرگ (ارومیه) شکر خدا سفر خوبی بود و بهمون خوش گذشت از همه بیشتر به تو خوش گذشت چون با دختر عمت هم بازی شده بودی و اصلا داخل خونه نبودید......همش تو حیاط مشغول توپ بازی .....بعضی وقتا میشد محکم می خوردی زمین و پاهات و یا دستت درد میگرفت اما از ترس اینکه من یا بابایی بهت نگیم بیا تو بلند میشدی و میخندیدی و میگفتی من خوبَم   ..... ما هم روده بُر میشدیم از خنده ......... از بس توی آفتاب بازی کردی حسابی آفتاب سوخته شدی و برای همین منم ازت عکس نگرفتم ....

 

از صحبت کردنات بگم که تقریبا  دیگه همه چیزو میگی و من و بابایی کلی خوشحالیم و خداروشکر میکنیم ....حالا سر فرصت یه پست از شیرین زبونیای جوجوی مامان مینویسم ...

 

فقط بدی این سفر این بود که دوباره دستشوییتو یادت میرفت بگی از بس که مشغول بازی میشدی ....الان چند روزیه که اومدیم بازم مشغول تعلیم دادن به شما هستم خانومی.....

 

حالا چون غیبت داشتم یه سری عکس که توی ماه رمضان ازت گرفتم و میزارم ......ولی تا دوباره پوستت به حالت اول برنگرده ازت عکس نمیزارم .....آخه نمی دونی چقدر سیاه سوخته شدی.....

 

نمایشگاه قرآن

قبل از رفتن

 

 

 

 

 

 

 

 

تو نمایشگاه یه خاله مهربون بهتون بادکنک میداد

 

 

 

 

این عکسای خوش تیپ مامان آماده برای رفتن به مراسم افطاری

 

 

قربون ژس گرفتنت برمزبانکده محصل

 

 

بابایی گفت عکس بسه ببین چ بغضی کردی فدات شمزبانکده محصل

 

الهی به فدای ثنا عروسکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم (مامان ثنا جون)
30 مرداد 92 21:59
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم
مریم (مامان ثنا جون)
30 مرداد 92 22:01
سلام به به چه عجب دیگه داشت قیافه ثنا جون تو خاطرم محو میشد...
اخه کجایی نازنین جون چرا انقدر من را منتظر میگذاری
افرین به دخملی که رفته نمایشگاه قران


سلام مریم جون دیگه معذرت فرصت نشد.....
مرسی خاله جون .....

مریم (مامان ثنا جون)
30 مرداد 92 22:05
همیشه به سفر و گشت و گذار
رسیدن به خیر
نازنین جون ثنای سیاه سوخته هم قشنگه چرا ازش عکس نمیگیری


ممنون عزیزم...
نه واااااای مریم جون این یه دونرو ازم نخواه دیگه داره خوب میشه کم کم....

مریم (مامان ثنا جون)
30 مرداد 92 22:06
خدای من ببین چقدر خانم شده
چقدر لباسات بهت میاد مبارکت باشه
خیلی دلم برات تنگ شده بود

میسی خاله جونی ...
قابل ثنا جونمو نداره....
منم همین طور خاله مهربونم

مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:52



مامان ضحـــــــــــــا
2 شهریور 92 7:44
سلام خاله جون

نازنين جون تا اروميه تشريف آورده بوديد يكمي هم ميومديد اينطرف تر (تبريز) در خدمت بوديم

قربون ژست گرفتنات و شيرين زبونيات برم من خاله

واي واي واي آفتاب سوخته شدي ثنا جونم

چه دستمال سر خوشگلي داري خاله مباركت باشه




سلام خاله مهربونم

مامان ضحا جون مرسی از لطفت خدمت از ماست عزیزم ...

خدا نکنه خاله جون

بله خاله جون تا دلت بخواد سیاه شده بودم البته الان وضعم بهتره

ممنون قابل ضحا جونمو نداره .....از عوض من ببوسیدش....

هزار تا مااااااااااااچ








مامان نوژا جونی
3 شهریور 92 12:24
عزیزم به جشن تولد دختری دعوت شدید به وبلاگم سر بزنید26590
مریم (مامان ثنا جون)
5 شهریور 92 21:07
سلام خوبید مبارک قالب جدید کجایی هنوز سوختگی ثنا جونم خوب نشده عکس جدید بگذاری زود باش منتظریم
مامان نیایش
6 شهریور 92 13:08
سلام ثنا جون سیاه سوخته هم خیلی خوشگله . فدای اون ژست خوشگلت .
مامان ارشیا
10 شهریور 92 15:28
دلم برات تنگ شده بود عزیز دلم کجایی خانم خوشگل؟؟؟رفته بودی سفر بگو چرا نبودی همیشه شاد پر انرِز ی باشی دختر ناز خاله