زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

یه شب پر از بازی با بابایی

1392/6/13 13:38
نویسنده : نازنین
802 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارم

عزیزکم دیشب مشغول دیدن سریال بودیم......

  شما هم همش شلوغ میکردی بابایی هم لطف کرد و به خاطر اینکه من بتونم به سریال مورد علاقم برسم تورو برد توی اتاقت و با هم کلی بازی کردید .......

بعد یه ساعت که رفتم دیدم وااااااای پدر و دختر چ کردن ......

همه اسباب بازی ها رو ریختن و تا تونستن اتاقو به هم ریختن و برای خودشون کلی کیف کردن .......

چ عکسای قشنگی هم بابایی از شما حین بازی گرفته بود.....

پاتو بلند کن نفسم        چشمامو فرش پات کنم

الهی به قربون گیتار زدنت مادر

انقدر بازی کردی لپات گل انداخته قربونت برم (البته+ آفتاب سوختگی)

حالا کمربند ها رو ببندیم و آماده دوچرخه سواری

موهای کوتاه شدت توی این عکسا مشخصه گلم

 

دوست دارم فرشته کوچولوی مامان

Luck and Fortune smilie collection

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم (مامان ثنا جون)
12 شهریور 92 22:24
ثنا جون مبارک موهات باشه که کوتاهشون کردی چقدرم بهت میاد

دست باباییت درد نکنه

وای چه اتاق زیبایی داری مثل خودت


ممنونم خاله جون

واقعا هم دست بابا درد نکنه وگرنه اگه اون شب من سریالو نمی دیدم افسردگی می گرفتم

مرسی مریم جون لطف داری ببوس عزیز دلمو


مریم (مامان ثنا جون)
12 شهریور 92 22:26
ثنا جونم لباست چقدر قشنگه
راستی نازنین جون نگفتی این خونه که جدیدا اومدید انشاالله که مال خودتونه دیگه
اگه هست مبارکه
اگه نیست انشاالله به زودی


مرسی خاله جون قابل نداره
مریم جون خونه مال خودمون نیست ولی سازمانیه و قراره مدت طولانی همین جا باشیم خدا بخواد....
ممنون انشاا.. برای شما هم.....

مامان ضحـــــــــــا
13 شهریور 92 7:48
الهي قربونت بره خاله آفتاب سوختگي تو عكسهات معلومه،اين مدليت هم خوشگله ثنا جونم
خاله به ما هم گيتار ميزني دلمون وااااااا شه
كلاه و دوچرخه تم خوشگله مباركت باشه خاله
قالب جديدتون هم مبارك



خدا نکنه خاله مهربونم ....برای همین مامانم ازم عکس نمیزاشت دیگه.......
معلومه که میزنم خاله جون تشریف بیارید کنسرتم همین روزا برگزار میشه ....
مرسی خاله جونم قابل نداره



مامان نوژا جونی
13 شهریور 92 11:04
هزارماشاله چقدر ناناز شده با اون لپای آفتاب سوختشهرچقدر اتناقشونوتمیز کنی بازم ریخت وپاش میکنن مخصوصا اگر یه پایه هم پیدا کنند ببین چکار کردند

مرسی خاله جون ....
میبینی چکار کردن مامان نوژاجون؟ فرداش کلا مشغول تمیز کردن اتاقش بودم.......
ماااااااااچ برای نوژا جان

لیلا
17 شهریور 92 17:47
سلام ماشالله هزار ماشالله چه دختر خوشگلی دارید ماشاالله انگار عروسکه از خوشگلی خدا حفظش کنه