زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

مناسبت زیبا

1392/6/13 23:58
نویسنده : نازنین
670 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

 

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

 

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

 

و چه اندازه شیرین است امروز...

 

روز تو!

 

روزی که تو آغاز شدی!

 

 

 

 

سلام شاپرکم ......

فردا یه مناسبت خوب در پیش داریم ...

اگه گفتی ؟؟؟؟؟؟؟

فردا سالگرد ازدواج من و بابا محمد هستش ......Luck and Fortune smilie collection

دخترکم ما تاریخ ١٤/٦/٨٦ با هم ازدواج کردیم و الان درست  ◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字 سال میگذره و با بودن تو خوشبختی رو چند برابر احساس میکنیم ........

دوست داریم بعدها اولین کسی باشی که بهمون این روز زیبا رو تبریک میگه.......

ali-mahsaمحمد عزیزم

 


با قلبی سرشار از شادی و شور
خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را
همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی
به مناسبت سالروز ازدواجمان تقدیم می کنم …
دوستت دارم …ali-mahsa

 

 

سالگرد ازدواجمون مبارک

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان ضحــــــــــــا
14 شهریور 92 9:28
سالگرد ازدواجتون مبارك نازنين جوووووووووون
انشاالله كه قطار خوشبختيتون هميشه در حال حركت باشه
اين گلها تقديم به شما




ممنون عزیزم لطف داری
انشالله همچنین برای شما.....

مامان مهدیس و ملیسا
15 شهریور 92 22:53
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید روز دختر مبارک ثنا جونممممم
مامان ضحــــــــــا
16 شهریور 92 11:48
میشــــه اسـم پاکتو /رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید ثنا جونم روزت مبارك
مریم (مامان ثنا جون)
16 شهریور 92 14:59
سلام خاله جون پس نظر من کو
سالگرد ازدواجتون را بازم بهتون تبریک میگم
انشاالله که سالیان سال کنار همدیگه به خوبی و خوشی زندگی کنید

سلام خاله جونم باور کن نمی دونم شاید نیومده ...حالا گریه نکن دیگه ....دوست دارم
ممنونم مریم جون انشالله همچنین شما عزیزم....
مریم (مامان ثنا جون)
16 شهریور 92 18:56
این نطری هست که نمیدونم چی شده سالگرد ازدواجتون مبارک باشه چه جالب منم مثل شما شهریور ازدواج کردم اسم دخترامونم ثنا .. ولی من 16 ساله و شما 6 ساله که ازدواج کردید انشاالله که همیشه شاد و خوشحال زندگی کنید..سایه همسرتونم بالای سرتون باشه
مامان ارشیا
21 شهریور 92 0:13
قاصدک خبر میده عزیزم قشنگترین و زیباترین روز زندگی مبارکاین خوشبختی سالهای سال امیدوارم ادامه داشته باشه عزیزم
مامان ارشیا
24 شهریور 92 17:10
عزیز دل خاله قبلا اومدم پیشت و روز دختر بهت تبریک گفتم ولی فکر کنم پیامم براتون ثبت نشده مامان خانم سالگرد ازدواجتونم مبارک پیام گذاشته بودم ولی ........
مامان ارشیا
2 مهر 92 14:16
سلام چه جالب تا حالا دو دفعه اومدم پیشتون هر دفعه هم براتون پیام گذاشتم ولی نیستن پیامها؟؟؟؟؟دختر قشنگم روزت مبارک تقصیر من نیست من همون روز پیام تبریک گذاشتم ولی......مامانی سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه و زندگی سه نفریتون همیشه گرم و دلچسب و شیرین باشه...... امیدوارم این نظرام بیان براتون.....