زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

یا امام حسین (ع)

1392/8/25 15:57
نویسنده : نازنین
964 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

این روزا بیشتز همیشه خوشحالی اونم به خاطر اینکه پشت سر هم میری مسجد و هیأت برای عزاداری امام حسین(ع)

با اون زبون شیرینی که داری میگی مامان بِریم سینه بزنیم؟ .............الهی که من دور دختر کوچولوم بگردم ....عزاداریات قبول باشه فسقلی.......

درست از شب اول محرم با هم شبا میریم مسجد و برای معصومیت امام حسین (ع) و نوزاد ٦ ماهش عزاداری میکنیم .... وقتی که روضه تموم میشه ...برقارو که روشن میکنن به هر کی دور و اطراف ما نشسته میگی قبول باشه .....فدای تو دختر نازم .....

 

روز تاسوعا و عاشورا با هم رفتیم بین دسته های عزاداری و شما با اون دستای کوچکت سینه میزدی قربونت برم ...

الان ٣ ساله که ماه محرم با تو عزیزدلم میگذره .......الهی شکرت ....الهی همیشه زیر سایه حضرت علی اصغر باشی  گلکم.......

عکسی از ثنا جونم از محرم ٩١

عزیز دل مامان آماده رفتن به مسجد - محرم ٩٢

ظهر عاشورا

حرم امامزاده پنج تن

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مریم (مامان ثنا جون)
25 آبان 92 16:02
چه عجب پیداتون شد کلی دلم واستون تنگ شده بود.. چقدر ناز شدی و بزرگ قربونت بشم... عزاداری هاتون قبول وروجک خاله ممنونم خاله جون از شما هم قبول باشه
مامان ضحـــــــــــا
28 آبان 92 12:39
سلام نازنين جون دلتنگتون بوديم چه بزرگ شدي ثنا جونم.عزاداريات قبول باشه خاله ما رو هم دعا كردي ؟؟؟ سلام دوست خوبم ممنون از محبتت ما هم دلتنگتون بودیم قبول حق باشه ...من برای سلامتی همه دوستام دعا کردم
مامان ارشیا
1 آذر 92 16:38
سلام مامانیسلام به دختر خوشگل خاله چقدر دلم براتون تنگ شده بود بالاخره اومدین چقدر ناز و بزرگ شدی عزیزم عزاداریتونم قبول باشه سلام خاله مهربون ممنون که به من سر میزنید از مشا هم قبول باشه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
2 آذر 92 1:11
به به چه عجب سلاممممممممممممممممم خوبید عزیزم چقدر ماه شدی چه خوشتیپ التماس دعا خوشگلکم آرزو میکنم هیچ راه نجاتی نداشته باشید وقتی غرق خوشبختی هستید
نازنین
پاسخ
مرسی دوست مهربون ماهم این آرزو رو برای شما و ثمین کوچولو داریم
مامان ارشیا
5 آذر 92 11:54
گل برای گل
مامان مهدیس و ملیسا
6 آذر 92 21:44
سلام سلااااااااااااااام ما برگشتیم خوبید خوشید چخبر؟؟؟دلمون براتون کلییی تنگ شده بود!!!
مامان نگین
24 آذر 92 13:47
چه دخمل نازی خدا برات نگهش داره گلم موفق باشی