زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

تولد سه سالگی ثنا جون

1393/3/10 15:22
نویسنده : نازنین
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

گروه گل یاس

سلاااااااااااااااام عزیزترینمبوس

گل روی زمینم

گروه گل یاس

تولــــــــــــــــد سالگیت    مبــــــــــــــــارک عشق من

گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

 

دخترک  بهاری من سالی دیگر گذشت و شدی سه ساله .......الهی به فدای تک تک لحظه های عمر سه سالت . نازنینم کاش میدونستی چقدر دوست دارم  چقدر از داشتنت خداروشاکرم  هر روز که میگذره برزگتر میشی و من سرخوش از این موهبت الهی خداروشکر میکنم.......

گل من چند وقتی بود که برات چیزی ننوشته بودم و دوباره نوشتن برام خیلی سخت شده بود ولی به این بهانه زیبا برایت مینویسم .........بی وفایی منو ببخش دخترکم ولی خودت دلیلشو خوب میدونی و با این سن کمت درکش کردی شاپرکم......



جشن تولدت خیلی خوب بود و با دوستات خیلی بهت خوش گذشت عکساشم به زودی برات میزارم...ازاول تا آخر جشن هم برای کیک گریه میکردی

 

االهی هزاااااااااااااااار سال زنده باشی با تنی سالم بهترینم 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان مریم
15 خرداد 93 1:17
هزار ساله بشی خاله جونم در کنار نی نی جدید.. دیگه به من سر نمیزنی
مامان فرانک
24 خرداد 93 14:16
هزار ساله بشی عزیزم تولدت مبارک