زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

شیطنت های ثنا جونم به روایت تصویر

1391/8/22 16:19
نویسنده : نازنین
496 بازدید
اشتراک گذاری

کلافه

شکلکهای جالب و متنوع آروین                                                              

 اینجا در حال خوردن رب اناری  نگران

                                                                                                                                                                                                  

شکلکهای جالب و متنوع آروین

                                                                                                                                                 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

یه دقیقه رفتم آشپرخونه کار داشتم برگشتم دیدم کشو میز تلفنو در آوردی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دوربینو بده به من   گریه

 

 

ثناجونم به همراه دوستش آیدا جون

ثنا جونم و دوستای دوقلوش آیدا و آیدین جون

ثنا خانوم در حال ابراز محبت به دوستش ( نکن مامانی یکی می خواد تورو بغل کنه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ضحا
23 آبان 91 8:46
ثنا جونم چقدر خوردنيهاي ترش دوست داره،ليمو ترش و رب انار .ثنا جون كم بخور لاغر ميشي




آره خاله من عاشق خوراکیای ترشم به محض اینکه مامانم در یخچالو باز میکنه با سرعت باد میرم برای شیشه رب انار و با گریه از مامانم میگیرم


سمانه مامان ستایش
23 آبان 91 17:05
ثناجونم برعکس ستایش خوراکی های ترش دوست داری خاله
عزیز دلم خودت هنوز کوشولویی یه کوشولوی دیگه رو میخوای بغل کنی
برای ثنا جون و نازنین جون



ممنونم خاله جونم . اون روز من هرکار میکردم هی خواست بره دوستشو بغل کنه بچم.
ستایش ملوسمو ببوس سمانه جان.
مامان کورش
23 آبان 91 17:17
سلام عزیزم چه دخمل شیطونی داریم چه عکساب بامزه ای اون بغل کردن خیلی با مزه هستش راستی نازنین جون با اجازه لینکتون کردم

مرسی عزیزم. مردک کوچکمون چطوره؟ ببوسش. منم شمارو لینک کردم.

الناز(مامان بنیا
24 آبان 91 16:15
عزیزم که جقدر تو نازی خاله

ممنون عزیزم

مانلی
25 آبان 91 19:33
عزیـــــــــــــزم رب انار میخوره نوش جونت خاله
مریم (مامان ثنا)
30 آبان 91 17:08
ثنا جونم رب انار نوش جونت پس چرا چشمک نمی زنی..