زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

روزهای محرم ثنا

1391/9/6 14:43
نویسنده : نازنین
476 بازدید
اشتراک گذاری

شب تاسوعا

شب شام غریبان

دختر کوچولوی من چند جا شمع روشن کرد بغل

ثنای مامان پارسال محرم که بیرون میبردیمت چون کوچولو بودی (٦ ماهه) از صدای زیاد میترسیدی و گریت  میگرفت اما امسال خیلی خانوم بودی و اصلا گریه نکردی و پا به پای منو بابایی عزاداری کردی. فدای تو من بشم دخترکم

انشالله حضرت علی اصغر نگهدارت باشه

قد دنیا دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رضوان مامان رادین
6 آذر 91 16:48
عزیزم چقدر نازشده بودی.واسه ما هم دعا کردی


معلومه خاله. من برای همه دوستام دعا کردم
الهام مامان رامیلا
6 آذر 91 21:24
سلام عزیزم نازنین چان چه دختری الهی امام حسین نگهدارش باشه
مرسی که به یاد رامیلای من بودی عزیزم

ممنون عزیزم. رامیلا جونمو ببوس

مامان ضحا
7 آذر 91 8:31
الهي خاله قربونت بره.چقدر ناز شدي
عزاداريات قبول باشه ثنا جون.


خدا نکنه خاله جونم. ممنون .
برای دوستم ضحا.
الناز(مامان بنیا
7 آذر 91 15:36
قبول باشه
مامان محدثه
7 آذر 91 15:42
قربونت برم عزیزم قبول باشه گلم
راستی خاله جون محدثه تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتین برین وبهش رای بدین
اینم لینکش
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php


چشم خاله جون
عموی محیط بان
7 آذر 91 16:21
با سلام خدمت مامانی و بابایی نی نی گل اگه میشه یه سری به وبمون بزنید و درمورد کارمون نظربدین و درصورت امکان کمکمون کنید. ممنون این دسته گل واسه نی نی نازتون
آبجی فاطمه
7 آذر 91 16:54
سلام چقدر دخترتون با این سربند قشنگ شده فاطمه جون ما تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 3هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داشتی به آبجیم رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php عکس فاطمه صفحه اول هست و قسمت نظرات تو البوم چهارم هست از اونجا میتونید رای بدی ممنونممممممممممم
مریم (مامان ثنا)
7 آذر 91 17:11
سلام خاله جون عزاداریتون قبول چقدر ثنا جون ماه شده الهی خاله قربونت برممن که نتوانستم بااین فینگیلی به عذاداری بروم ان شاالله سال دیگه.


ممنونم خاله. قبول حق .
اشکال نداره مریم جون انشالله سال دیگه منم پارسال با ثنا همین حالو داشتم
مامان نیایش
8 آذر 91 9:02
سلام ثنا جون .عزیزم چقدر خانوم شدی عزاداریت قبول گلم


مرسی خاله . قبول حق
الهه مامان یسنا
8 آذر 91 9:52




سمانه مامان ستایش
8 آذر 91 19:04
عزاداریت قبول ثنای نازم
انشالا همیشه در پناهه امام حسین موفق باشی خوشگلم

مرسی خاله جونم. رسیدن بخیر . ستایش جونم چطوره؟


د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
9 آذر 91 1:22
الهی چه مضلومانه عکس انداخته.........
ایشاا یاورش باشه خانوم زینب...
ممنون عزیز دلم از حضور نازنینت

مرسی از حضور شما دوستم . انشالله همه نی نی ها در پناه خانوم زینب باشن