زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

روایت 19 ماهگی

1391/10/15 13:37
نویسنده : نازنین
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب ماه تابانم

الان ک می نویسم عزیزکم ١ سال و ٧ ماه و ٦ روز و ١٨ ساعت و ٤٢ دقیقه سن داره . با یه عاله شیطنت وصف ناپذیر.made by Laie

کنترل کردن ثنای گلم این روزا واقعا خیلی سخت شده یعنی در روز یک دقیقه هم نمی شینه  الا اون 2 ساعتی که ظهر می خوابه همش سرپا و در حال بدو بدو  گاهی اوقاتم در حال اذیت کردن.

علامت شیطنت ثنا جونم همیشه سکوته.......یعنی اگه صداش در نیاد می دونم ک حتما ی جا داره خرابکاری میکنه.... از ریختن کشو لباسا بگیر تا کابینتاو .....

نمونش مثلا اون روز میگم ثنا جا چرا داد میزنی خوب آروم بگوو مامانی کار بدیه ......ی دفه برگشته ب من میگه ....میدَنم....

من ک همینطور موندم از این بلبل زبونیش .

فقط کافیه ی لحظه ازش  غافل بشی .....در اون صورت انگار ک توی خونه توپ ترکوندن

امروز داشتم سریال نگاه میکردم و حسابی سرم گرم بود با خودم گفتم چرا صدای ثنا نمیاد؟؟ مثل جت اومدم دنبالیت چون میدونستم ک داری خرابکاری میکنی اومدم اتاق دیدم .......بلههههه به زحمت کرم رو از روی کمد برداشته و همرو مالیده به سر و صورتش .....اول حسابی عصبانی شدم ولی ب ثانیه نکشید خندم گرفت و چند تا عکس ازش گرفتم...

ی کار دیگه ای ک ثنا جونم میکنه و من کلی لذت میبرم وقتی می خوره زمین یا ی جاییش درد میکنه فقط و فقط با بوسه مامانیش آروم میشه و این خیلی خیلی خیلی برااااااام لذت بخش و شیرینه

گل مامان چند تا جمله هم میگه

ماما آب بِدِ

بَه بِدِ

نون بِدِ

به دربیار هم میگه : دَرآ

می خوام فدات بشم شاپرک وقتی انقدر ناااااز حرف میزنی

جدیدا یاد گرفت هر کی از در میاد میری فورا دستشو دراز می کنه و میگه .....لایلا (یالا) و این طور از همه دل میبری عروسک

پست بعدی عکسا انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

پگاه مامان آرتین
15 دی 91 18:00
عزیزم 19 ماهگیت مبارکه.چه کارای باحالی.فدای تو عروسکممممممممممم.مامانی ببوس دخترگلمو

ممنون خاله مهربونم .
عوض من آرتین جیگگرمو ببوس

مامان ضحا
16 دی 91 7:19
لايلا ثنا جووووووووووووون.قربونه شيرين زبونيات چقدر ناز حرف ميزني خاله خدا حفظت كنه
مریم (مامان ثنا)
16 دی 91 12:39
ای جانم به این ثنا جون بلبل زبان و حاضر جواب...
مریم (مامان ثنا)
16 دی 91 12:41
عزیزکم تو خودت همینجوری ماهی احتیاج به کرم نداری وروجک.نازنین جون به قول خودت حسابی این ثنا جون را بچلون
مریم (مامان ثنا)
16 دی 91 12:43
ما منتظر عکسات هستیم
سمانه مامان ستایش
16 دی 91 16:54
ااای جاااانقربون اون قلدری کردنتخیلی بامزه بود دوست جون کلی خندیدم به این "میدنم" قربون اون حرف زدنش برم،خیلی بامزه جمله سازی یاد گرفته یه محکم از ثنای نازم
پگاه مامان آرتین
17 دی 91 12:31
19 ماهگیت مبارک عسلم.چه کارای بامزه ای ثنا دوست داریم
مامان امیر حسین
18 دی 91 0:16
ای جونمچه دخمل هنرمندی چه حرفای قشنگ قشنگی بلته
مامان کورش
18 دی 91 19:02
ثنا جونم 19 ماهگیت مبارک شما دیگه برای خودت خانومی شدی کورش تو مسابقه نی نی مد شرکت کرده با کد 0010 خوشحال میشه بهش رای بدید . رای گیری فقط چهارشنبه و پنچ شنبه هستش ممنون غزیزم اینم ادرسش ninimod.niniweblog.com
مامان محدثه
19 دی 91 12:59
قربونت برم که موقعه خربکاریات سکوت میکنی عزیزم
مریم (مامان ثنا)
22 دی 91 19:19
دوست عزیزم سلام ثنا جون خوبه کجایید خبری ازتون نیستپس عکسهای جدید ثنا جون جی شدند (نکنه دوربین شما هم مثل مال ما مموریش داخلش گیر کرده و بیرون نمی یاد.دستهثنا جونه)نازنیین جون ثنا جون را ببوس
مامان نیایش
24 دی 91 9:56
چقدر این بچه ها شیرینن با این حرف زدنشون تقریبا مثل نیایش حرف می زنه. من که حسابی ذوق می کنم از این حرف زدن بچه ها . ثنا جون رو ببوس
دخملیــــــــــــــــــ
24 دی 91 16:40
فدای اون مهمون نوازیت لایلا
سمانه مامان ستایش
25 دی 91 3:11
دوست خوبم کجااااایی؟نگرانتون شدم
زینب عشق مامان و بابا
25 دی 91 15:21
سلام سلام مبارک ربیع الاول ماه شادی و سرور مبارکتون باشه هزار ماشاالله خانمی شده ثنا جون
مريم مامان آريا
25 دی 91 18:09
19 ماهگيت مبارک شيرين زبون
الهه مامان یسنا
29 دی 91 17:57
ای خدا حتما قیافه اش خیلی دیدنی شده با اون همه کرم روی صورتش. یسنا هم عاشق این جور خرابکاریاست
مامان نیایش
30 دی 91 8:55
ای جان با اون نمک ریختنت . چه کیفی می کنه مامانت با داشتن نمکی مثل تو
مامان رومینا
1 بهمن 91 0:46
با این کارای شیرینش من باشم که قورتش میدمهزار ماشالا خدا حفظش کنه
مریم (مامان ثنا)
2 بهمن 91 10:07
ثنا جون خاله کجایی دلم برات تنگ شده
وانیا باستان پور
2 بهمن 91 23:04
عزیزم به ما سر نمیزنید؟
سمانه مامان ستایش
3 بهمن 91 0:58
بازم که نیستین
saba
3 بهمن 91 13:26
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/