زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

لیله الرغائب

1392/2/26 16:08
نویسنده : نازنین
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم بغل

دختر قشنگم امشب شب خیلی زیبایه .......شبیه که خدا درهای رحمتشو باز گذاشته تا هر مومنی هر آرزویی داشت به خدا بگه و اون مهربون برآورده کنه....

دخترکم منم مثل هر مومن دیگه ای امشب آرزوها دارم ولی از همه مهمترش اینه که تو نوگل من سالم و سلامت باشی ....الهی آمین

 

خداوندا

درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده

بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می‌دهی

و اگر خالصانه آرزو کنند، ‌می‌بخشى

امشب اما شب دیگری است؛ شب آرزوهاست

دعای خیر همه را براورده بفرما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آیلین
26 اردیبهشت 92 16:50
الهی چه قدر با احساس خیلی خوشم اومد خدا جون حفظش کنه. راستی خواهر منم بجه دار نشده هنوز امشب التماس دعا دارم دعا واسه همه کسایی که آرزوی مادر شدن دارن......


ممنون عزیزم. انشالله همه اونایی ک آرزوی مادر شدن دارن خدا یه کوچولوی سالم بهشون هدیه بده....
آمـــــین
مامان ضحا
28 اردیبهشت 92 10:57
انشالله كه خدا دعاي همه ي بندگانش رو اجابت و آرزوي همه رو برآورده كنه.آمين.

ثناي عزيزم خدا شما رو هم براي بابا و مامان مهربونت نگه داره

دوستت دارم ثنا جون.[


الهی آمین.

ممنونم خاله مهربونممنم شمارو یه دنیا دوست میدارم






مریم (مامان ثناجون)
29 اردیبهشت 92 17:03
انشاالله خدا دعاهای تمام بندگانش را اجابت کنه ثناي عزيزم خدا شما رو هم براي بابا و مامان مهربونت نگه داره دوستت دارم با عکسهای اتلیه اپم
مامان ارشیا
31 اردیبهشت 92 15:27
این گلها تقدیم به ثنا خانم و مامان مهربون
مریم (مامان ثناجون)
1 خرداد 92 1:37
سلام عزیز دل خاله اینطور که معلومه هنوز اسباب کشی تمام نشده...نازنین جون خسته نباشی.. راستی ثنا جون تولدت را پیشا پیش بهت تبریک میگم یادت باشه من اولین نفری بودم که بهت تبریک گفتم
مریم (مامان ثناجون)
3 خرداد 92 11:40
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب، مبارک باد . . .
مریم (مامان ثناجون)
4 خرداد 92 13:03
سلام ثنا جون خاله کجایی... من که دیگه طاقت ندارم جمعه دارم میام تولد تولد تولد تولدت مبارک
نیلوفر
4 خرداد 92 22:55
ثنا جونی با عکسهای جدید بیا
مامان ضحــــــــــا
5 خرداد 92 9:41
سلام نازنين جون اسباب كشي كردين يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم براتون تنگ شده از صورت ماه ثناي عزيزم ببوس.
مریم (مامان ثناجون)
8 خرداد 92 2:45
ثنا جون خاله کجایی دلم برات تنگ شده
مریم (مامان ثناجون)
8 خرداد 92 2:45