زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

اسباب کشی همراه شیطونک مامان

1392/2/22 10:22
نویسنده : نازنین
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ...ثنا جونم

دخترکم هوای این روزا واقعا عالیه ولی حیف ک من  و تو نمی تونیم درست از این روزا استفاده کنیم و سخت مشغول جمع و جور کردن وسایل خونه هستیم تا انشالله بتونیم تا چند روز آینده منتقل بشیم خونه جدید ...

دوست دارم بعداز ظهرا با  اون هوای عصرونه عالیش ببرمت پارک یا گردش ولی فعلا ک درست و حسابی فرصت نشده غیر از تعطیلات آخر هفته ک دیگه خودم کارو بی خیال میشم و یه استراحتی به خودمون میدم.....

 

اما به نظرم با اینکه برای من سخته و خستگی داره برای تو حسابی نشاط آوره و سرحالت کرده ....واقعا بچگی هم عالمی داره ها ....من خسته و کلافه از به هم ریختگی خونه و تو خوشحال توی شلوغی خونه از این ور به اون ور مدام مشغول ورجه ورجه بین کارتن های پر و خالی هستی ....... وااااای ک خیلی سخته اسباب کشی واقعااوه

                            

چه میشه کرد گاهی وقتا انقدر شیطونی و خرابکاری میکنی ک دلم میخواد دعوات کنم ولی جلوی خودمو میگیرم .....از یه طرفم غصه به دلم نشسته ک میتونم تا تولدت این همه کارو تموم کنم یا نه ....خیلی برنامه دارم برای اون روز البته اگه فرصت بشه

زبانکده محصل

بدتر از همه اینکه دو روزی هست که بابا محمد هم برای کاری واجب رفته شهرستان و من موندم با شما دست تنها ......دیگه نمی دونم تو رو کنترل کنم یا اینکه وسایلارو جمع کنم ........کاش این چند روزم زودتر تموم شه و من یه نفس راحت بکشم

 دیشب بابایی نبود و آلبومو از توی کشوی کمد آورده بودی و همه عکسایی ک بابا توش بود و نشونم میدادی میگفتی : بابا  بابا

با اون زبون بچگیت به من میفهموندی ک دلت برای بابا تنگه ....الهی بمیرم تا ساعت 10 شب مدام به در نگاه میکردی و هر کی اف اف و میزد می دویدی و جیغ میزدی بابا ولی وقتی میدیدی بابا نیست حسابی دپرس میشدی و بغض میکردی ...آخر شبم باهاش تلفنی صحبت کردی و از زور خستگی خوابت بردخواب

 راستی دیشب یه کلمه جدید گفتی: (بَق) .....داشتیم می خوابیدیم وقتی برقارو خاموش کردم منو صدا زدی :  مامان بَق دربیا (برق رو روشن کن) آخه تو عزیز دلم از تاریکی میترسی و حتما برقا روشن باشه تا خوابت ببره

چند روز پیش بلاخره موفق شدم موهاتو ببندم از پشت سرت ببین چقدر ناز شدی(کلی ذوقیدیم از موفقیتمون)

 

 


 

 

 

 

  الهی به فدای نفسکم با همه شیطنتاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مریم (مامان ثناجون)
22 اردیبهشت 92 20:06
سلام اول از همه مبارک قالب جدید خیلی قشنگه من هم به دنبال یه قالب جدید میگردم ولی چیزی پیدا نکردم...
قربونت برم عزیزم با موهای قشنگت دارند کم کم بزرگ میشنا
خیلی بهت اومده
نازنین جون شما که هنوز تو اسباب کشی موندید
خدا بهتون صبر بده
عجله کن خانمی چیزی به تولد دخملی نمونده ها

سلام مریم جون مرسی عزیزم بگرد جوینده یابندست
ممنون خاله جون شما لطف داری
آره مریم همچنان من مشغولمتازه دارم جمع میکنم هنوز خیی مونده
چشم فقط مونده بدوم به خدا ...خودمم کلی استرس دارم

سمانه مامان ستایش
23 اردیبهشت 92 0:53
تا حالا اسباب کشی نداشتم نازنین جون ولی خیییلی از سختی هاش شنیدم...امیدوارم هرچه زودتر این روزا بگذرن و از خستگیش دربیای و تا تولد دخملی کارات تموم شده باشن

عززززیزمچه ناز شده موهاشو با کش بستی


انشالله ک هیچ وقتم نداشته باشی سمانه جون چون واقعا سختهاگه خدا بخواد مال منم دیگه آخریشه....مرسی دوستم منم امیدوارم

مرسی خاله جون ببوس ستایش جونمو






bazarbashi.com
23 اردیبهشت 92 1:22
با سلام ::ابزار تقویم فارسی برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها:: به وسیله این ابزار قادر خواهید بود تا برای کاربران خود یک تقویم زیبای فارسی به نمایش بگذارید. آدرس وب سایت:http://www.bazarbashi.com/page/calendar با تشکر
مامان نوژاجوني
23 اردیبهشت 92 11:14
چقدر ناز شده موهاشو بسته البته ناناز شده.ماماني ايشاله زودتر اسباب كشي تون

تموم بشه ويه نفس راحت بكشيد




ممنون خاله جونی انشالله


بابای محمدمهدی
23 اردیبهشت 92 15:42
با افتخار لینک شدی خانم کوچولو.افتخار دونستی محمدمهدی منم لینکش کن
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:50
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم
مامان ضحا
24 اردیبهشت 92 7:45
سلام نازنين جون
الهي بگردم كه هنوز درگير اسباب كشي هستيمن خودم كشيدم ميدونم چه سخته.خدا كمكت كنه انشاالله
اميدوارم كه تولد ثنا جوني هم هر جوري كه دلت ميخواد برگزار بشه.
ثنا جون الهي خاله قربونت بره دلتنگ بابايي بودي؟؟
الهي فداي موهاي دم اسبيت بشم خاله
دوستون داريم


سلام مامان ضحا جون
خدا نکنه دوست خوبم بله واقعا سخته . انشالله به یاری خدا اگه زود تمومش کنم تولد ثنا رو هم همونطور ک دوست دارم میگیرم.
بله خاله جون خیلی دلتنگشم هنوزم نیومده
خدا نکنه خاله مهربونم یه دنیا شماو ضحا جونمو دوست میدارم
مامان ضحا
24 اردیبهشت 92 7:46
يادم رفت بگم:قالب جديد مبارك.خيلي قشنگه


مرسی قابل شمارو نداره ها
الهه مامان یسنا
25 اردیبهشت 92 13:38
چه جیگری شدی ثنا بانو با موهای بسته و قشنگت... ایشالا زودی تو خونه جدید مستقر بشین و از هوای بهاری هم لذت ببرین... راستی شما کدوم شهرین؟

مرسی خاله مهربونم ....انشالله
ما تهران هستیم

مامان محدثه
26 اردیبهشت 92 15:02
ای جانم عزیزم چقدر ناز شدی موهاتو با کش بستی
ایشالله زودتر اسباب کشی تموم شه و یه استراحت حسابی بکنین
راستی قالب جدیدتون هم مبارک خیلی خوشرنگه.



مرسی خاله جونم
انشالله.
مرسی مامان محدثه جون ببوس عزیزدلمو