زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

وصف ماه بیست و سه ثنا عسلی

1392/2/14 14:27
نویسنده : نازنین
461 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به شاپرک بهاریمقلب

عزیز دلم اول معذرت بابت اینکه نمی تونم زود ب زود وبتو آپ کنم آخه مشغول اسباب کشی هستیم و سرمون شلوغه و تمام سعیمون اینه که بتونیم تا تاریخ تولد همه چیزو جمع و جور کنیم ولی تا حالا ک موفق نبودیم و کارها حسابی به هم گره خرده ...اینم از شانس بد منه دیگهنگران

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دخترکم وصف ماه بیست و سوم زندگیت یه خرده سخته .... آخه ماشالله برای خودت خانومی شدی و حسابی شیطون بلا ......

توی این ماه 2 تا کار خوب و کلمات قشنگی یاد گرفتی ک برات میگم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اول اینکه دختر گل مامان چند وقتی هست ک عاشق برنامه رنگین کمان شده و وقتی شروع میشه از جلوی تی وی بلند نمیشه و این نشونه اینه که ثنای مامان داره یواش یواش یه کارایی رو مستقل انجام میده

وقتی نزدیکای برنامش میشه میاد و میگه مامان مَنقو (پنگول) .....منم دلم غش میره انقدر ک قشنگ میگیزبان

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دوم کار خوبی ک یاد گرفتی ....وقتی کاری رو ازم می خوای و من بهت توضیح میدم و آخرش میگم باشه مامان ؟ خیلی زود قبول میکنی و میگی باشِ ....الهی فدات بشم ولی همش 10 دقیقه دووم میاری و بازم خواستتو تکرار میکنی (اما این خودش برام خیلی شیرینه)

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

وقتی میریم بیرون پاتو میکنی تو یه کفش ک برام آب بیا ( آبمیوه ) بخر ... حالا وقتی هم ک برات می خرم میگی دستمو ول کن تا بدوَم وقتی هم ک دستتو محکم میگیرم میگی : مــــامــــان نَقُن دیجه (مامان نکن دیگه) .......اما من این رفتارتو اصلا دوست ندارم خوشگلم آخه خطرناکه توی خیابون

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

توی این ماه مروارید نهم و دهمت هم رویت شد.........مبـــــــــــــارکه نازدونه هورا(دندون آسیاب بالا چپ و راست) پایینی ها هم ورم کرده و داری اذیت میشی اینو از گاز گرفتن دست بیچارم فهمیدم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

به جز آی لا بیو (آی لاو یو) دو تا کلمه انگلیسی دیگه یاد گرفتی

یِلو (هِلو)

هاویو (هاواریو)

اینا رو دارم کم کم بهت یاد میدم چون تصمیم دارم تا چند وقت دیگه ک صحبت کردنت روون شد بزارمت کلاس زبان

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

رنگارم دارم باهات تمرین میکنم توی این ماه

رنگ زرد و آبی و بنفش خوب یاد گرفتی ( ژرد ، آبی ، مَمَش) این آخری رو خیلی قشنگ میگی ..آخر سر تورو گاز میگیرم جوجه من

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تا تا اَ بــــــــــــازی (تاب تاب اَبازی) ........ این شعرم جدیدا یاد گرفتی البته فقط همین قسمتشو بقیشو من برات میخونم گل نازم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

نازنینم فدای تک تک کارات ، شیرین زبونیات ، خندیدنات ، نفش کشیدنات ، راه رفتنات، لجبازیات، و...ماچماچ

این عکسا هم تعطیلات این هفته

پنجشنبه فضای رستوران

نفس بکش عمرم

که زندگیم بسته به نفسهای توست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نیایش
15 اردیبهشت 92 8:42
سلام . 23 ماهگیت مبارک خوشگل خانم . زیر سایه پدر و مادر مهربونت 123 ساله بشی .
بابای ملیسا
15 اردیبهشت 92 15:40
با سلام ، وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ و زیباست . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفرنامه اصفهانش منتظر نظرهای گرم و دوست داشتنی شما بزرگوار هستش...منتظرتون هستیم .

سلام ممنون از لطفتون چشم حتما

مامان ضحا
16 اردیبهشت 92 9:09
نازنين جون انشاالله كه كارها در مورد اسباب كشي خوب پيش بره

ضحا هم به نكن ديگه ميگه :نكن ديده.



ثناي عزيزم هاويو؟؟؟ قربون شيرين زبونيهات برم خاله.خيلي ناز حرف ميزني.




مرسی دوستم با دعای خوب شما

ای جانم ضحا جونمقربونش برم من

تنکیو خاله جونخدا نکنه خاله مهربونم دوستون دارم


مریم (مامان ثناجون)
17 اردیبهشت 92 6:30
سلام نازنین جون خسته نباشی کمک نمی خواهیانشاالله به سلامتی تمام میشه

سلامت باشی مریم جون واقعا خستگی هم داره والا.
قربون دستت خیلی محبت داری دوستم
مریم (مامان ثناجون)
17 اردیبهشت 92 6:33
قربونت برم عزیزم با اون شیرین کاریهاتو شیرین زبونیات
23 ماهگردت مبارک چیزی دیگه به تولدت نمونده مبارکت باشه

ممنونم خاله جون یه دنیا دوستون دارم
داریم واسه اون لحظه ثانیه شماری میکنیم

مریم (مامان ثناجون)
17 اردیبهشت 92 6:35
وووواااااای که چقدر عکسها قشنگ شدند چه خانمی، خوشکل افتاده
لباسهات هم قشنگه و بهت میاد هلو
میخورمت ..بوسسسسسسس برای ثنا جون

مامانش انداخته
خاله جون قابل ثنا جونمو نداره ها
هوار تا بوووووووووس برای ثنای خاله

مریم (مامان ثناجون)
17 اردیبهشت 92 6:38
عزیزم توی عکس اول چی داری میخونی که عین خواننده ها ژست گرفتی
خیلی باحال شدی


چیزی نمی خونم ک خاله جون بابام میگفت وایسا ازت عکس بندازیم منم یه ژس اومدم
سوری مامان زهره
18 اردیبهشت 92 1:05
چه شیرین زیونی ماشالله


ممنونX
سمانه مامان ستایش
18 اردیبهشت 92 3:01
امیدوارم تا تولد ثناجون کارای اثاث کشی تون تموم بشه و خیالتون راحت بشه دوست خوبم.
قربونش برم ثنای موطلایی رو باشیرین زبونی هاش
آفرین که چیزای جدید یاد گرفتی خوشگل خانوم


ممنون سمانه جون انشـــــــالله واقعا.
خدا نکنه خاله جونم
مرسی از محبتت عزیزم
مامان نوژاجونی
19 اردیبهشت 92 1:39
23 ماهگیت خیلی خیلی مبارک باشه.هزار ماشال چقدر خانم وبزرگ شدی .آفرین.قربون اون انگلیسی حرف زدنت بشم خاله


خیلی خیلی ممنونم خاله مهربون
خدا نکنه خاله جونم
هوااااااااار تا بوووووس برای نوژا جونم
مامان محدثه
21 اردیبهشت 92 0:56
سلام نازنین جون خسته نباشی ایشالله کارا زودتر پیش بره
الهی دورت بگردم خاله جون با این شیرین زبونیات
مرواریدای جدیدتم مبارک عزیز دلم
چقدر عکسات قشنگ شده خوشگل من
چ جالب ما هم این هفته پنج شنبه رفتیم همین رستوران که شما رفته بودید.

سلام دوستم ممنون سلامت باشی
خدا نکنه خاله جونم
مرسی خاله جون پیش ب سوی دندونای بعدی....
واااااااای چ جالب


مامان صبا
21 اردیبهشت 92 14:44
خانمی خسته نباشی واسه اسباب کشی واقعا خیلی سخته امیدوارم زودترجا به جا شید
چه دختر باهوشی ماشاا...چه زود همه چی رو یاد میگیره خوشگل خانم

ممنون عزیزم آره واقعا خیلی سخته .
مرسی خاله جون ببوس دوستم صبا جونو

قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
21 اردیبهشت 92 16:33
سلام گلم با دیدن بیش از 30 طراحی قالب بی نظیر و زیبا با عکسهای کوچولوهای هم لینکی و دوستان شما در کلبه مادام میتونید جای خالی قالب کوچولوتونو احساس کنید.... برای دیدن قالبهای ما پیشاپیش به کلبه ما دعوتید
الهه مامان یسنا
21 اردیبهشت 92 20:20
سلام خیلی وقت بود دلم براتون تنگ شده بود ولی وقت سر زدن به دوستای خوبم رو نداشتم... خیلی ناز شده هزار ماشاالله... نازنین بانو شدی دیگه... چقدر هم ناز حرف میزنی عسل.به پا دست من نیفتی