زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

23 ماهگی (زندگی با تو قشنگ میشه)

1392/2/10 12:46
نویسنده : نازنین
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عمر مامان

فرشته من اینم ماه 23 از زندگیت ........خداروشکر به خوبی گذشت ....مبارکت باشه نفس طلا

چقدر زود میگذره شاپرکم ....انشالله همیشه سلامت ببینمت عشق کوچولوی من

23 ماهگیت مبــــــــــــــارک

 دوستت دارم زندگی من

گل من

اگه یه روزی بگن بی تو میتونم زنده بمونم

دنیارم بدن میگم نمی تونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم (مامان ثناجون)
10 اردیبهشت 92 14:26
ثنا جونم بیست و سومین ماه زندگیت را بهت تبریک میگم 1200 ساله بشی انشاالله و به مامانی بگی روزت مبارک...



ممنون خاله جونم . انشالله.
مریم (مامان ثناجون)
10 اردیبهشت 92 14:27
عزیزم چقدر بزرگ شدی ماشاالله...
چقدر هم توی عکس جدی افتادی.بیست بیست

آره واقعا مریم جون دیگه کم کم وقتی بهش میگم ثنا یه گوشه وایسا ازت عکس بگیرم همین طور جدی میایسته.

مامان امیر حسین
11 اردیبهشت 92 1:40
23ماهگیت مبارک عزیز دلمهمش یه ماه به نانای نای مونده ها

مرسی از محبتت خاله جون
نگووو دهنم آب افتاد
مامان محدثه
11 اردیبهشت 92 14:27
23 ماهگیت مبارک عزیز دلم


مرسی خاله مهربون[
مامان ضحا
14 اردیبهشت 92 7:43
ثناي عزيزم 23 ماهگيت مبارك
ديگه چيزي نمونده 2 سالگيت تموم بشه خاله
انشاالله كه هميشه شادو خندون باشي.


مرسی خاله جون
بله دیگه داریم برای اون روز ثانیه شماری میکنیم
ممنون همچنین شما خاله جون