زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

روز مادر مبـــــارک

1392/2/10 12:56
نویسنده : نازنین
450 بازدید
اشتراک گذاری

فردا روز مادر این روز و  به همه مادرا تبریک میگم از جمله خودمنیشخند فردا روز ما خانوماستچشمکعینک

تبـــــــــــــــــریک

خدایا شکرت ......

هزاران بار شکرت....... ک منو لایق دونستی ک منم مادر باشم ....به خودم می بالم ک مادرم و سعیمو میکنم ک بتونم یه مادر خوب نمیگم عالی برای بچم باشم

ک توی این روزا با گوشای خودم می شنوم ک برگ گلم با اون دهان کوچولوش صدام میزنه ......مامـــــــــــان

خدایــــــــــــــــــا صد هزاربار شکرت

از همسر خوبم محمد عزیزم ممنونم ک کنار اون تونستم کامل بشم و شدم یک مادر ........مادر ثنــــابغل

فقط امیدوارم بتونم یه روزی  رو ببینم ک دخترکم، همه زندگیم بهم بگه

مادرم روزت مبــــــــــــــــــارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم (مامان ثناجون)
10 اردیبهشت 92 14:24
شد جهان پرشور و غوغا صفحه ی گیتی مصفا بیت احمد طور سینا پا نهد زهـــرا به دنیا دوست عزیزم نازنین جون روزت مبارک...
الهه مامان یسنا
10 اردیبهشت 92 14:48
مادر نمونه روزت مبارک عزیزم


مامان امیر حسین
11 اردیبهشت 92 1:38
روزت مبارک.انشاالله همیشه سایه ی مادر بالای سرت باشه.نعمت بزرگی هستن مادرها.

مرسی دوستم همچنین برای شما
سمانه مامان ستایش
11 اردیبهشت 92 3:38
عشق یعنی مادر صبر یعنی یک زن مهر یعنی دختر نور یعنی خواهر هر چه هستی عشق یا صبر،مهر یا نور روزت مبارک
پگاه مامان آرتین
11 اردیبهشت 92 9:06
عزیزم زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مامان مهربون
مامان محدثه
11 اردیبهشت 92 14:29
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک دوست عزیزم