زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

ماجراهای 25 ماهگی

1392/4/8 16:56
نویسنده : نازنین
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشــــــــــــــــــــق ابدی مامان

گل مامان شیرین تر از اینم میشی آیـــــــــــــــــــــــا ؟

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآرررررررررررررره؟؟؟؟؟؟؟ .........

واااااااااااااااااااااای اونوقت که من دیگه نمیتونم خودمو کنترل کنم و می خورمت کــــــــــ  

عــــــــــــــــزیز دلم خیلی شیرین شدی ......

خــــــــــــــــــیلی با نمک شدی گلم..........

بگو ماشالله .............هزار ماشالله.......

totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

 

مامان جیه؟؟؟؟ (چیه) ......این آینست مامان............آینِ؟ آفَیین مامانی

مامان جیه؟؟؟؟........این آشغاله مامان اَخه ببر بنداز سطل آشغالی........آهشالِ؟؟؟....باشِ

گل نازم چند وقتیه که این سوالو مدام ازم میپرسی ......مامان جیه؟؟؟؟ .....و من با حوصله همرو بهت توضیح میدم........

فداااااااااااااااااای عروسکــــــــــــ م

totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

مـــــــــــــامــــــــــان بِییم باک (پارک).......مــــــــــــامـــــــــان با مَتا باژی گُنم (با مهتا بازی کنم)

قرررررررررربون حرف زدن شیرینت برم من............

totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

 

بابا بزرگ اومده خونمون

بابااوژُگ چایی بخو (بابابزرگ چایی بخور) ..........

 totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

غزال دوستت اومده خونمون (عروسکش دستشه)

مـــــــــــــــــامـــــــــــــــــان علوسَک می خواده.........مامان عروسک می خوامزبانکده محصل

 totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

میری اسباسب بازی میاری

روشنش میکنی .......نمی خونه .........مــــــــــامـــــــــــان باتی گو؟ (باتری کو)..........

وقتیم ک برات باتری میارم .......میگی : فاااااااااای باتی دَستی (واااای باتری آوردی؟)

 totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

الهی من به فدای علوسکم با اون حرف زدنش گاهی اوقات می یای یه چیزی به من میگی و منتظر نگاهم میکنی و ...........

 من واقعا میمونم چی می خوای ........ثنا جان مامان یه بار دیگه بگو........و تو دوباره و دوباره تکرار میکنی و من

 

 totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

نفس مامان در حال بازی

 

نی نی به بهمو بـــــــده (کاش تعارف نمیکردمازبان) مـــــــــــامــــــــانعصبانی

 اینم خواب جیگر مامان عروسک بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ثمین
8 تیر 92 23:27
سلام عزیزم
الهی چه ناز خوابیده عروسک

ممنون عزیزم

مامان ضحــــــــــــــــــــــا
9 تیر 92 7:54
قربونه شيرين زبونيهات ثنا جونم
هزار ماشاالله
خاله تاب جديد مباركت باشه
الهي چه ناز خوابيدي

خدا نکنه خاله جونی
مرسی خاله قابل نداره
بـــــــــــــــــ و ســـــــــ برای ضحا جونم

مبین فرفری
9 تیر 92 17:34
از ما دوتا رای برای شما دوست عزیز


ممنوووووووووون دوست ناشناس من[
مامان ضحــــــــــــــــــا
10 تیر 92 7:50
سلام خاله جون
ثنا جون كاشكي زودتر بهم ميگفتي من راي امو يكبار دادم ولي نگران نباش به همسري ميگم تا بهت راي بده.انشاالله كه برنده بشي خاله


سلام خاله جونی .......
واااااااای مرسی خاله کلی خوشحالم کردی....انشالله[ماج]

مریم (مامان ثناجون)
11 تیر 92 8:19
قربونه شيرين زبونيهات ثنا جونم
هزار ماشاالله
خاله تاب جديد مباركت باشه
الهي چه ناز خوابيدی قربونت برم
نازنین جون از اینکه بهم سر زدی و نگرانم شدی ممنونم ازت ببخش که ترسوندمت انشاالله بچه هامون همیشه شاد و خوشحال باشند.


سلام خاله جونی خدا نکنه
ممنون قابل ثنا جونمو نداره
نه بابا مریم جون خداروشکر که به خیر گذشت انشالله ......
مریم (مامان ثناجون)
13 تیر 92 1:36
راستی نازنین جون زانوهای دختر گلم چی شده
بمیرم خاله

خاله جون زانو
خدا نکنه
مامان محدثه
15 تیر 92 1:33
ای جانم عسل خاله قربون شیرین زبونیات
مامانی براش اسپند خیلی بدود


ممنون خاله جونم
چشم
دایی نی نی ها
5 مرداد 92 8:54
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید قالب ورودی میتونه در راسته جشنواره باشه مونده به سلیقه خودتون