زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

بهترین اتفاق بزرگ و قشنگ زندگیم

1391/5/16 18:16
نویسنده : نازنین
318 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکررررررررررت.....اصلا باورم نمیشه .........

ثنای من راه رفت .........قدم برداشت ......اونم ٢ تا......تنهایی ......خدایا شکرت .......چه زود دعامو مستجاب کردی........شکرتniniweblog.com

ثنا جان همش ٨ روز از موقعی که تو وبلاگت نوشتم میگذره و تو  قدم برداشتی....خودم فدای قدمات مامانی

داشتم تی وی تماشا میکردم.....توام برای خودت داشتی با اسباب بازیات بازی میکردی.....یه دفعه دیدم بلند شدی و ٢ تا قدم برداشتی و بعد تالاپی خوردی زمین .....نمی دونی چقدر ذوق کردم زودی زنگ زدم به بابایی و بهش گفتم اونم خیلی خوشحال شدخودتم همش دست میزدی و میخندیدی .

niniweblog.com

niniweblog.com

......الهی قربونت برم من ......

دیگه هیچ نگرانی ندارم .....خدایا شکرت

تاریخ دقیق راه رفتن ثنا خانوم: ١٦/٥/٩١ ، ساعت: ٤:٣٥ دقیقه بعداز ظهر

 الان انقدر خوشحالم دوست دارم به همه بگم که ثنا جونم راه افتاده و یه جشن بزرگ بگیرم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کورش
17 مرداد 91 16:55
سلام عزیزم بهت تبریک میگم بخاطر دخمل نازت بعد هم دوباره تبریک میگم بابت راه رفتن ثنا جون میدونم چه احساس قشنگی داری
خاله
18 مرداد 91 21:14
سلام این خانوم کوچولوی ناز نازی چه وبلاگ لطیفی داره . مامان مهربونش دستتون درد نکنه راستی راه رفتنش هم مبارک باشه واقعا واسه ما مادر پدرها قشنگترین حس و حال اینه که میبینم این وروجکها روی پاهاشون راه میرن
مامان آویسا
19 مرداد 91 16:39
سلام نازنین جان خوبی خانمی بهتر شدی راه رفتن ثنا خانوم هم مبارک باشه خوشحال میشم به وبلاگ آویسا هم سر بزنی اگه با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن مرسی نظر یادت نره
عسل
28 شهریور 91 4:27
چه گل دخترییییییییییییییی.واااااااااااااای.چقد نازه ه ه.ایشا... خدا واست نگهش داره ای موشی موشی رو

مرسی خاله شما لطف داری