زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

کارایی که حسابی مامان و بابا رو به ذوق میاره

1391/5/10 18:37
نویسنده : نازنین
321 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر یکی از کارایی که میکنی که حسابی مارو به ذوق میاره ..........

ایستادن روی پاته قشنگم ......به اندازه ٥ دقیقه نهایتا می تونی روی پاهات بایستی بدون کمک......نمی دونی من و بابایی چقدر شاد میشیم و حسابی تشویقت میکنیم......خدایا شکرت........پس کی راه میری مامانی؟؟........من و بابایی بی صبرانه منتظر اون لحظه ایم......اما همین پیشرفتتم برای ما اندازه دنیا ارزش داره

یکی دیگه از کارایی که امروز در اولین روز ١٥ ماهگیت منو خیلی خوشحال کرد این بود:................داشتم بهت ناهار پلو میدادم که از قاشقت چند تا دونه برنج ریخت روی پات و زمین .........من چندتاشو جمع کردم.......توام چندتا برداشتی ...فکر کردم مثل همیشه هر چی میاد دستت میزاری دهنت.......اما اینکارو نکردی گلم همرو گذاشتی کف دستم.......بازم دنبال چیزی رو زمین میگشتی تا جمع کنی و بدی به من.........الهی که من فدات بشم عزیزکم خانوم شدی دیگه

بوووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 17:26
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره