زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

امروز وارد 15 ماهگی شدی ملوس من

1391/5/10 17:44
نویسنده : نازنین
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی .....عزیز دلم وارد 15 ماهگی شدی ......مبارکهههههه

چقدر خوشحالم که پیشمی مامانی.....دقیقا 14 ماه و 1 روز پیش ساعت 12:10 دقیقه نیمه شب به دنیا اومدی......ممنونم مامان .......به خاطر اینکه افتخار دادی بیای پیش ما و دنیامونو گلستان کنی نازنینم

حالا دیگه مارو با شیطنتات کلی سرگرم کردی ......همش چشممون به تو که کجا میری و چه خرابکاری به بار میاری ..... دیشب رفته بودی لای در خونرو گرفته بودی و گریه میکردی با زبون خودت  به بابا میگفتی که منو ببر بیرون .........بابایی هم داشت فوتبال تماشا میکرد...... خلاصه هر چقدر بغلت کردم و خواستم سرگرمت کنم که فراموش کنی نشد که نشد........همش بابا رو نشون میدادی و گریه میکردی......بابایی هم دید که نمیشه بردت بیرون ......بعد نیم ساعتم شاد و شنگول برگشتید خونه.

مامانی چقدر دوست دارم زودتربزرگ بشی بتونی حرف بزنی .......اونوقت بهت بگم که چقدر دوستت دارم .....بهت بگم که تو همه زندگیمی .....

ثنا جان ....دختر قشنگم .........

 

برایمان بمان بهترینم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نازنین زهرا
10 مرداد 91 12:05
سلام عزیزم وبلاگ دخملی خیلی قشنگه!من ونازنین زهرا هم خوشحال میشیم به وب نی نی سر بزنی!
مامان امیرعلی
11 مرداد 91 22:22
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه کوچیک امیرعلی سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤