زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

اینم دندون سوم(23 شهریور بعد از ظهر کشفش کردم)

1391/6/27 20:42
نویسنده : نازنین
337 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامانی شد تا دندون ناناس

......... هورررررررررررررااااااااا❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

حالا خوشگل مامان دندون بالا سمت راست هم با موفقیت به انجام رسوند..........مبارکه نفسم

انشالله دندونای بعدیت قلقلی من و مسواک زدنت   niniweblog.com

دیشب بهت خیار دادم ..........وااااااااااااای انقدر قشنگ یه گاز کوچولو زدی..

 

تازگیام یاد گرفتی وقتی یه خوراکی خوشمزه دستته مثلا به مامان تعارف میکنی منم که نمی خوام ازت بگیرم هی اصرار میکنی وقتی دستمو میارم جلو بگیرم یه دفه میبری عقب و می خندی.........یعنی عاشق این کارتم جوجو

 

 

من فقط فدای یک لبخند تو نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رومینا
26 شهریور 91 17:21
آخی نااااازی.رومینا هم 3دندونه شده اونم وقتی میگم خوراکیتو به مامان بده میاره نزدیک دهنم.خدا این جوجوها رو حفظ کنه
آمین

مامان رومینا
26 شهریور 91 17:22
ما هم شما رو لینکیدیم




ممنونم مامان رومینا جون