زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

پاییز

1391/7/2 15:19
نویسنده : نازنین
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان  بغلniniweblog.com

فصل پاییز شروع شد و من همیشه لحظه شماری میکنم برای این فصل زیبا. منم مثل دختر قشنگم دختر بهارم ولی عاشق فصل پاییزملبخند

فرشته من امروز که با هم رفته بودیم بیرون تا خرید کنیم بچه های کوچولو رو می دیدی که از مدرسه میان بیرون و تو چقدر ذوق میکردی میدیدشون و با همشون بای بایبای بای میکردی.

نفسم نهایت آرزوی مامان اینه که تورو توی لباس مدرسه و کیف به دست ببینه ...........بی صبرانه منتظر اون روزم عشقم ...دوست دارم اون روزا تو درس خون ترین شاگرد کلاس بشی........ انشالله

دیشب تی وی داشت بچه های کلاس اولی رو نشون میداد دیدم بابا محمد با لبخند داره نگاهشون میکنه .........فهمیدم به چی فکر میکنه بهش گفتم انشالله یه روز بریم برای دختر نازمون  خرید مدرسه بابایی هم گفت انشالله

از این به بعد هوا سرد میشه و من باید بیشتر حواسم به دخترکم باشه . پارسال این موقع ثنا خوشگلم 5 ماهش بود اما حالا چشمم کف پاش دیگه بزرگ شده و یه چیزی مثل زلزله شده و همه خونرو به هم میریزه

(ثناگلی مامان) دیشب بابا محمد داشت با تلفن صحبت میکرد توام داشتی کارتون نگاه میکردی منم حواسم به بابایی بود یه دفه دیدم دستتو گذاشتی روی بینیت و هی میگی هیسسسسسسسسسسسس هیسسسسسسسساکت یعنی ساکت من دارم کارتون میبینم   یعنی من چشمام چهارتا شد تعجب(چه طوری یااااااد گرفتی؟؟ از کجاااااااا؟؟niniweblog.com) بابایی هم نمی دونست بخنده یا با تلفن صحبت کنه

الهی  فدات بشم من شاپرک با این خلاقیتات ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دوست عمو پورنگ
2 مهر 91 20:36
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید حتما به وبلاگ من بیایید و نظر بگذارید
مامان آویسا
4 مهر 91 11:19
قربون این ثنای شیطون بشم که اینقدر باهوشه نازنین جون از طرف من ببوسش



مرسی عزیزم لظف داری ممنون که سر زدی