زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

ثنا خانوم و کیف قورباغه ایش

1391/7/5 14:37
نویسنده : نازنین
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

ثنا جون مامان دیروز با دختر همسایمون رفتیم بیرون از جلوی یه مغازه سیسمونی فروشی رد میشدیم هنوزم که هنوزه وقتی وسایل نوزادی میبینم دلم ضعف میره یادمه اون موقع ها که تو خوشگلم مهمون دلم بودی با چه ذوق و شوفی میرفتم برات خرید حتی برای یه بلیز یا یه جوراب

توی مغازه یه کوله دیدی و خوشت اومد هی به من با اون دستای کوچیکت نشونش میدادی . برش داشتم تا ببینمش از دستم یهو گرفتی و محکم بغلش کردی منم برات خریدمش ....دیگه خوشحالیت حد نداشت همش نگاهش میکردی و دوباره محکم بغلش میکردی

اینم عکسات که کیفتو تا موقع خواب از کولت پایین نیاوردی

 

اینجا بزور ازت  عروسک کولیتو گرفتم تا عکس بندازم مامانی

;dt ekh fhk,

ثنا نفسم

 

بهت میگم ثنا جونم بشین تا ازت عکس بندازم (ببین چه جوری نشستی خنثی)

ثنا عشقم

 

اینجام هندز فری گوشی دایی رو گرفته بودی در تلاش بودی تا گره شو باز کنیمتفکر

ثنا زندگی من

 

اینجام در حال گلابی خوردن بودی که می خواستی به قورباغتم بدی ولی موفق نشدم از اون صحنه عکس بگیرم ناراحت مامان به فدای دندونات

ثنا گلابی من

 

و در آخر ثنا خانوم و عینک مامانیعینک

ثنا عروسکم

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مرمر
5 مهر 91 12:38
ای جــــــــــــــــان چه کیف خوشگلی خریدی ثنا جون انشاالله کیف مدرستو رو کولت بگیری.
مامانی با افتخار لینکتون کردم


ممنون گلم بازم به ما سر بزن

مامان نازنین جون
6 مهر 91 9:28
اخی نازی: قورباغشو
مریم (مامان ثنا)
26 آبان 91 12:19
خاله به قربونت عزیزم مبارک کیفت باشه عزیزم خیلی قشنگه ان شاالله کیف دکتریت عزیزم عینک مامانت چه بهت میاد بلا



خدا نکنه خاله جونم. ممنون ولی من دیگه دوسش ندارم همون دو روز اول برام قشنگ بود
برای ثنا دوستم
مریم (مامان ثنا)
5 آذر 91 23:28
سلام خاله جون تو مسابقه کودکان و محرم شرکت کنید ثنا هم شرکت کرده کد45 تو قسمت نظرات دنیای نفیس نظر بدید حتما شرکت کنید تا من هم بهتون رای بدهم.ثنا جون را ببوس

چشــــــــم عزیزم