زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

عزیز 20 ماهه من...

1391/11/10 3:13
نویسنده : نازنین
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب نازنین دخترم

عزیزمсмайлик смайликсмайликامین ماه زندگیتو تبریک میگم شاپرکم.totalgifs.com aniversario gif gif 82.gif

20 ماه از عزیز بودنت گذشت..... 20 ماه از همه چیز بودنت گذشت.

عزیز 20 ماهه من.....عاشقانه می پرستمت

عزیز 20 ماهه من......حالا که  تو هستی هیچی تو دنیا کم ندارم .

عزیز 20 ماهه من..... وقتی تو هستی زندگی فشنگ و زیباست.

وقتی می خندی .....عشقی عمیق از ته قلبم احساس میکنم که انگار نفسمو بند میاره (آخه شبیه فرشته ها می خندی)

خنده یک فرشته کوچولو

وقتی گریه میکنی.....انگار تمام غم غصه های دنیا سنگین شده رودلمون.

وقتی بهونه میگیری و مارو کلافه میکنی......کلافه میشم و حوصله هیچ کاری و ندارم تا اینکه عزیز دلم آروم بشه و یه لبخند کوچولو به مامانش هدیه بده.

وقتی جیغ میزنی و چیزی رو می خوای و من نمی دونم چیه......دوست دارم گریه کنم و با ناراحتی نگاهت میکنم و آرزو میکنم زودتر حرف بزنی و ببینی مامان برای هر کلمه ای ک از اون دهان کوچولوت در میاد چه طور جونشو فدا میکنه.

عزیز 20 ماهه من....زندگی حتی ثانیه ای بدون تو یعنی .....هیچ و هیچ.

این عکسا مال شیطنتای امروزته

 

 

این عکس چند روز پیشته جوجو ببین همه بدنتو کرمی کردی(ی لحظه ازت غافل شدما)

به مناسب این شب زیبا ک مصادف شد با تولد رسول اکرم (ص) من و بابایی نصمیم گرفتیم برات یه جشن کوچولوی 3 نفره بگیریم

اینجا داشتی شمعارو فوت میکردی (هر فوت یه دونه شمع خاموش میشد)

اینجا هم چاقو رو برای یه لحظه دادم دستت و کیک و بریدی

مبارکت باشه گل من

یه روز از روزای دنیا اومدی شدی نازنین ترینم

تو شدی شکرانه یعنی .... زندگی پرستاره

با تو پاییز منم شد..... مثل سبزی بهاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ارشیا
10 بهمن 91 23:21
سلامخیلی دختر ناز و دوست داشتنی دارین همیشه لبهاش خندان باشه براتون

سلام مامان ارشیا جون. ممنون از حضورتون شما لطف دارید. انشالا همه نی نی ها شاد باشن.
مریم (مامان ثناجون)
11 بهمن 91 0:16
خوب دوست عزیز کیک ها را تنها تنها خوردیاشکال نداره ان شاالله که ثنا جون 120 ساله بشه...من کیک اون موقع را میام می خورم..

آخ آخ . مریم جون چون رژیم ی کم خوردم ممنون دوستم ثنای عزیزمو ببوس
مریم (مامان ثناجون)
11 بهمن 91 0:21
ثنا جون مثل اینکه دست بردار کرمهای خونتون نیستی کلی خندیدم از دستت خاله جون مثل اینکه همه ثناها عاشق کرم هستند چونکه تا من دست بهش بزنم دخملی صداش در میاد که به من هم بده

امان از دست این جوجو ها ک هر چی رو ببینن میخوان
مامان ضحا
11 بهمن 91 8:19
سپ20 ماهگيت مبارك عزيز دل خاله
الهي چقدر ناز ميخنديثنا جون شما هم كه مثل ضحاي من عاشق كرميضحا جونم تا جايش زخمي ميشه يا درد ميكنه،ميگه:ماماني كرم بزن خوب بشههميشه شاد باشين.

ممنون خاله مهربون
واقعا چرا همه نی نی ها کرم دوست دارن داره
فدای ضحا جونم با این شیرین کاریاش


مامان نیایش
11 بهمن 91 9:05
ثنا جون 20 ماهگیت مبارک . همیشه خندون باشی عزیزم

ممنون خاله جونم.
بووووس برای نیایش عزیزم
مامان محدثه
11 بهمن 91 12:34
20ماهگیت مبارک خاله جون
ایشالله همیشه شاد باشید

ممنونم دوست خوبم.
عزیزم و ببوس
مامان امیر حسین
12 بهمن 91 15:42
سلام 20ماهگی هلوی خاله مبارکمامانش کم کم باید خودمونو اماده کنیم واسه تولدت مبارکاامیرحسین از حالا میگه تبلود مباک

میسی خاله مهربونم.
من ک دارم لحظه شماری میکنم.
قربون امیر حسین عزیزم با این شیرین زبونیاش.
مامان فرشته ها
12 بهمن 91 17:58
سلام صفحه خوشگلی دارین و از اون خوشگلتر صاحب صفحه س خدا دختر کوچولوی نازتون رو حفظ کنه 20 ماهگیش هم مبارک باشه ان شاالله عاقبت به خیریش رو ببنید

سلام مهربون شما لطف داری ممنونم جشماتون قشنگ میبینه
مرسی از دعای قشنگتون
سمانه مامان ستایش
14 بهمن 91 2:05
20 ماهگیت مبارک ثنای خوشگلم
قربونش برم که اصلا به قیافه نازش نمیاد شیطونی کنه
امیدوارم همیشه لبش خندون باشه ثناجونم

مرسی خاله سمانه جونم
خدا نکنه خاله جون ولی فقط مامانم میدونه من چفدر شیطونم
بوووس برای ستایش گلم


مامان ثمین
20 بهمن 91 3:08
سلام عزیزم
خداحفظش کنه خیلی نازه
به ماهم سربزنیدخوشحال میشم

سلام مهربون . ممنون
چشم حتما میرسیم خدمتتون
مامان ثمین
21 بهمن 91 2:24
سلام عزیزم ممنون ازاومدنت خیلی خیلی خوشحال شدیم بااجازت لینکتون میکنم

خواهش میکنم خانومی شما هم لینک شدید