زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

خرید عید

1391/11/15 19:04
نویسنده : نازنین
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به زندگی مامان و باباHello

عزیز دلم این زمستونم داره کم کم تموم میشه ...اما مامانی من این زمستونو زیاد دوست نداشتم چون برعکس سالهای قبل برف و بارونی نداشتیم ....زمستونو و برف و بارونش...خلاصه بگذریم.

یادم میاد وقتی کوچیک بودیم نزدیک عید ک میشد کلی نقشه میکشیدیم و وقتی لباس نو برای سال نو می خریدیم یه جورایی تو فضا بودیم از خوشحالی و برای عید لحظه شماری میکردیم ...... یادش بخیر

با بابایی به این فکر افتادیم تا وقت هست خرید عید تو عزیز دلمونو بکنیم تا خیالم از طرف تو راحت باشه و بتونم به کارای دیگم برسم ....خونه تکونی و خرید من و بابایی و...

هر چی باشه گل مامان تو اولویته....

این شد که روز جمعه چون تعطیلم بود ب همراه بابایی رفتیم و یه سری از خریداتو کردیم

مبارکت باشه عزیزترینم.....

اینم بگم برعکس دفعات پیش که برای پرو لباس کلی دردسر داشتم ...این دفعه خیلی خانوووم بودی و تا میگفتم ثنا بیا این بلیزو برات اندازه کنم فوری میومدی و خبردار جلوم وایمیستادی و کلی کیفور میشدی....زبانکده محصل

این سارافون و وقتی برات پوشوندم می خواستم یه لقمه چربت کنم

بزرگ شدنتو لحظه ب لحظه احساس میکنم نور چشمم

فدای تک تک لحظه های عمرت عمر من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آیلین
15 بهمن 91 18:57
عزیزدلم خیلی نازی خداحفظت کن

ممنون دوست عزیزX:

مریم (مامان ثناجون)
15 بهمن 91 20:27
ثنا بلا چه خبره زدی چشم بازارا در اوردی خاله همیشه به خرید و خوشی باشید انشاالله...مبارکت باشه خرید عروسی به امید خدا..

ما اینیم دیگه خاله جون
مرسی مریم جون شما محبت داری
عزیزدلمو ببوس
مامان محدثه
15 بهمن 91 20:34
چه لباسای خوشگلی مباااااااااااررررکه


ممنون خاله جون قابل محدثه جونمو نداره

زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
15 بهمن 91 23:01
سلام دست مامان و بابا درد نكنه خيلي خوشگله . انشالله با دل خوش تنت كني عسلي

میسی خاله
خدا امیرعلی جونو براتون حفظ کنه

مامان امیر حسین
17 بهمن 91 1:47
عزیزدلم جی جی های نو مبارکانشاالله که 120تا از این نوروزها داشته باشی و مامان هی جی جی بخره

ممنونم مامان امیرحسین جون دوستم ی دعای کم خرج تر.
سمانه مامان ستایش
17 بهمن 91 2:04
مبارک باشه ثناجون،انشالا همشونو با دل خوش و به شادی بپوشی
کار خوبی کردید زود خریدا رو شروع کردید،ما که هی امروز فردا میکنیم،آخرشم تو شلوغی و ترافیک خریدا به دلمون نمیشینه

میسی خاله جونم
سمانه جون دقیقا ب همین دلیل من زود رفتم خرید.
ببوس ستایش گلمو
مامان ضحا
20 بهمن 91 8:22
ثنا جون چه لباسهاي خوشگلي دست مامان و بابايي درد نكنه

قابل شمارو نداره خاله جونم

مامان نیایش
23 بهمن 91 12:50
سلام عزیزم . مواظب باش با اینکارات نخورنت . آخه خیلی شیرینی

مرسی خاله جونم. مامان و بابام تا حالا صد دفه منو خوردن صداشو درنمیارن
بوووووووس برای نیایش جونم