زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

عاشقانه .........مادرانه

1391/11/30 2:06
نویسنده : نازنین
489 بازدید
اشتراک گذاری

                             به تو من احساس خــــــــــاصی دارم

                             یه جوری شبیه عشق و عـــــــــــادته

تو رو من یه جور دیگه دوست دارم            یه علاقست که تا بی نهایته

با تو من حس قشنگی دارم                      وقتی با توام دلم آرومه

دوست دارم فدای اون چشات بشم           بسکه اون چشات معصومه

 

اگه این حسو از من بگیرن                        شاید از نبودنت خسته  بشم

انگاری هر لحظه می گذره                           آروم آروم آروم آروم

                               به تو وابـــــــــــسته می شم

گاهی وقتا دل من می لرزه          گاهی از عشق تو میترسه

اما این دلهره های بی هوا           هم قشنگه هم بهم می چسبه         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هیراد و عمه لیلاش
29 بهمن 91 5:51
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
fariba
29 بهمن 91 16:32
دوست عزیزم.پسرم در مسابقه شرکت کرده و به رای شما نیاز داره.لطفا به ادرس زیر برید و در نظرات به محمد حسین زیبایی کد507 رای بدید.خیلی وقتتون رو نمیگیره.بسیاربسیار سپاسگذارم.http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
سمانه مامان ستایش
30 بهمن 91 3:05
امیدوارم همۀ لحظه هاتون پر از عشق و شادی باشه

ممنون عزیزم

الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 13:38
خیلی زیبا



مامان نیروانا
1 اسفند 91 14:02
عزیزم ببخش خیلی دیر اومدم ولی برای عاشقی و تبریک اون هیچوقت دیر نیست.
سپندارمذگان مبارک

خوشحالم ک اومدی دوست مهربون ممنونم ازت


مامان امیر حسین
1 اسفند 91 19:05



مامان محدثه
2 اسفند 91 0:00
واااای چه مامان با احساسی خیلی زیبا بود


مرسی دوستم
نیلوفر
3 اسفند 91 3:02
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█



مامان ارشیا
5 اسفند 91 1:13
@};
عاشقانه زیستن هنر است و هنرمند در نگهداری این عشق ناب ترین لحظه ها را میسازد....