زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

دعوت به مسابقه

1391/11/21 23:53
نویسنده : نازنین
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

من و ثنا جون به یه مسابقه جالب و شیرین دعوت شدیم از طرف مامان سمانه و ستایش عزیزم . واقعا ممنونم از لطفشون.

مسابقه در مورد دلیل درست کردن وبلاگ برای کوچولوهامونه .....به نظرم موضوع خیلی قشنگیه...

دقیقا چند روزی از یکسالگی دلبندم گذشته بود که براش وبلاگ درست کردم خیلی به این کار علاقه داشتم  فکر میکردم کار سختی باشه ولی  از چند تا دوست راهنمایی خواستم. اول زیاد وارد نبودم ولی هر چه جلوتر رفتم بیشتر راغب شدم .

دلیل من برای درست کردن وبلاگ ثنا جونم فقط و فقط ثبت خاطرات و گفتن گوشه ای از علاقم به عزیزترینم که اگه عمری باشه و شرایط فراهم باشه بتونم وبلاگشو ادامه بدم تا بعدها با خوندنش بدونه چقدددددر دیوونشم . تا جایی که بتونم حتما وبلاگشو ادامه میدم و با بابایی تصمیم داریم سی دی وبلاگشو براش سفارش بدیم تا حداقل براش بمونه.

دیگه این بین هم که با دوستای عزیزی آشنا شدم که خیلی دوسشون دارم و اگه هروز نیام و به وبشون سر نزنم احساس میکنم یه چیزی گم کردم.

قانون جالب این مسابقه اینه که از ٣ نفر باید دعوت بشه.

٣ دوست خوبم ک دعوتشون میکنم:

бантمریم جون و ثنای عزیزم (ثنا سوگولی مامان و بابا)бант

бантمامان محدثه و محدثه عزیزم(محدثه فرشته کوچولو)бант

бантمامان ضحا و ضحای عزیزم(ضحا بهترین هدیه از خدا)бант

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ارشیا
22 بهمن 91 0:14
سلام امیدوارم روزهای خوبی رو سپری کنید میشه لطفا آدرس وبلاگتوتن برام بذارید ما شما رو لینک کردیم ولی آدرسی ازتون پیدا نکردیم الانم تصادفی تونستبم ویلاگتون پیدا کنیمممنون میشم

سلام عزیزم . ممنون ک به ما سر زدید چشم حتما

سمانه مامان ستایش
22 بهمن 91 2:13
مرسی از لطف و مهربونیت به من و ستایش دوست خوبم.چشم تایید نمیکنم.
امیدوارم همه خاطرات ثناجون پراز شادی و خوشی باشه


ممنون عزیزم . همچنین ستایش گلم
مامان محدثه
22 بهمن 91 2:24
سلام یک دنیا ممنون که منو دعوت کردید دوست خوبم



مامان ضحا
22 بهمن 91 11:45
نازنین جون ممنونم که منو به عنوان یه دوست خوب میشناسی.من هم همچین حسو نسبت به شما دارم.حالا باید چکار کنم؟ثنا جونمو ببوس

مرسی عزیزم . چشم میام وبتون براتون توضیح میدم.
شما هم ضحا جانو ببوس

مامان نوژاجوني
23 بهمن 91 10:43
عزيزم مرسي كه بما سرزدي اگه مايل به تبادل لينك بودي خبر كن خوشحال ميشم

خواهش میکنم دوست خوبم . چشم چی از این بهتر

مامان نیروانا
24 بهمن 91 8:46
عزیزم، دلیلات برای وبلاگت قشنگه، به قشنگی دلیلی که برای زندگی داری

ممنونم دوستم. درسته ثنا تموم داشته ها و نداشته های منه.

مامان ثمین
24 بهمن 91 20:52
سلام خوبین
اومدین احوال پرسی عزیزم

سلام مامان ثمین جون عزیز. ممنون خوبیم شکر خدا
ثمین عزیزم چطوره؟ ببوسش گلمو

مامان نوژاجونی
25 بهمن 91 17:50
عزیزم مرسی که بما سرزدی شما هم لینک شدی خانمم.گل دختریو هوارتا ببوس

:x:x