زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

از هر دری ...... سخنی

1391/11/26 1:56
نویسنده : نازنین
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب گل مامان

عزیز دلم بازم خاطره جدید .......بازم یه شیرین کاریه جدیدhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

همه این خاطره ها رو با جون و دل برات مینویسم تا بعدها خودت با خوندنشون بدونی چقدر نمکی بودی و مامان و بابا رو دیوونه خودت کردی

از بین کتاب داستانات یکی رو خیلی دوست داری که اسم پرندگانو بهت معرفی مبکنه همش میای به من میگی تا از تو کمدت بهت بدمش... عکساشونو خیلی دوست داری .....جند روزی هست که اسماشونم با تکرار مامانی دست و پا شکسته میگی و من وقتی برام می خونی از خنده ریسه میرم قربونت برنم الهی جوجو......

مامان میگه             ثنا میگه

دارکوب                دالو

بلبل                     بُللُب

گنجشک                داگِش

هد هد                   وُد وُد

جغد                    اُقد

کلاغ                   پَرخنده

لک لک               دَک دَک

عقاب                 اُقا

طاووس             دایوس

طوطی              دودیش

الهی مامان فدات بشه

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

این عکسا هم مربوط به دو سه شب پیشه....

من و بابایی مشغول صحبت بودیم  که یه دفه من چشمم افتاد بهت دیدم همه لباساتو از تو کمدت آوردی جلوی تی وی  و داری تا میکنی .....بهت میگم ثنا چی کار میکنی؟؟؟؟؟ هر هر به من میخندی .......از تعجب نزدیک بود...

 

اینجا متوجه شدی بابایی داره ازت عکس میگیره

بعد از اون شلواراتو بردی و نوبت بلیزا شد

نمی دونم چی شد ک باز نظرت عوض شد رفتی شلواراتم آوردی و همرو با هم داشتی تا میزدی

سخت مشغولی

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

این عکسارو برای دل خودم میزارم دلبندم چون خیلی دوسشون دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مینا مامان ثمین
26 بهمن 91 3:06
سلام عزیزم
مرسی ازنظرهای فشنگتون
آفرین به این دخمل بللب زبون ونازنازی



سمانه مامان ستایش
26 بهمن 91 3:07
عزززیزمچقد بامزه اسم پرنده ها رو میگی دخمل ناز
خیلی جیگری ثناجوننمیدونم چه علاقه ای به بیرون ریختن لباسا از کمد دارن این وروجکا!ستایش که همه لباساش باید جلوی چشماش باشن نه تو کمد
ثنای نازمو ببوس

مرسی خاله جون مااینیم دیگه
این وروجکا کدوم کارشون قشنگ نیست من در عجبم همه ی کاراشون برای ما مامانت شیرینه
مرسی عزیزم شما هم ستایش گلمو ببوس
مامان فرانک(مامان ارشیا)
28 بهمن 91 0:44
به به به این شیرین زبونی باید ما مامانا براتون یه دیکشنری جدید بنویسیم با این شیرین حرف زدناتون
مریم (مامان ثناجون)
29 بهمن 91 23:26
قربون اون دستهای کوچولوت
قربون اون حرف زدنت
مبارک مبارک دندون جدید مبارک


خدا نکنه خاله مهربونم
هواااااااار تا بوس برای خاله جونم و ثنا جونم




مریم (مامان ثناجون)
29 بهمن 91 23:29
الهی داگش بیاد تو را بخوره
بللب خوش زبون



مامان نیروانا
1 اسفند 91 14:03
قربونت برم گیسوطلای نازنین

خدا نکنه مهربون:

مامان محدثه
2 اسفند 91 0:05
قربون این حرف زدنت عزیزم
عکسات هم خیلی ناز شده


خدا نکنه عزیزم .
مرسی شما لطف داری خاله جون
مامان ضحا
2 اسفند 91 9:08
سلام ثنا جون و نازنین جون
آفرین به ثنا جونم,چه چیزهایی یاد گرفتی عزیز خاله
دو عکس آخری چقدر نازه


سلام به دوست خوبم
ممنون خاله جون همچنان در تلاشم بقیشم یادبگیرم حالا کجاشو دیدی خاله
مامان صبا
2 اسفند 91 22:00
خدا بخورمش با این شیرین زبونیش ،این سارافون صورتی چقدر بهش میاد تو این عکس تیپش شده مثل دخملی من ماشا... چشم نخورن ایشا....


دوست خوبم آدرس وبت گل دخترتو برام نزاشتی
زودی بزار دلم داره ضعف میره ببینمش
مامان صبا
3 اسفند 91 15:12
فدات شم خوشحالمون میکنید



اميرعلي(شيرين گندمگ)
8 اسفند 91 0:19
سلام و قربون دختر ناز و شيرين زبون راستي نازنين جون من عاشق موهاي ثنا هستم قربونش برم من مثل خودش نازه

سلام دوست خوبم خدا نکنه
مرسی خاله جونم

سولی
28 اسفند 91 8:43
سلام خدا دختر پیراتونو نگه داره ولی من که مامان نشدم هنوووووووووووز

انشالله خدا توی این سال جدید ی نی نی خوشگل به شما ببخشه