زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

ششمین مروارید ثنا جونم

1391/11/29 10:49
نویسنده : نازنین
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک مامان زبانکده محصل

دختر قشنگم بلاخره و با تلاش فراوووووون ششمین مرواریدتم دراومد.

مبـــــــــــــــــــــــــارکه قربونت برم جیــــــــــــــــگر طلا.

دندون بالا سمت راست (25/11/91) رویت شد . البته بگما گل قشنگم برای این دندونم خیلی اذیت شدی و تب کردی و منو ترسوندی ولی خوب خداروشکر با موفقیت به اتمام رسوندی .

الهی شکر. انشالله دندونای بعدی نفس مامان.

فقط مامانی بجنب که داری از دوستات عقب می مونیا . بابایی میگه از بس سر ثنا صفت و یه دندست این دندونای بیچاره به زور درمیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمانه مامان ستایش
30 بهمن 91 3:07
ثناجونم ششمین مرواریدت مبارک خاله
پس دندونای ستایش خیلی عجله داشتن انقد زود دراومدن


مرسی خاله مهربونم
دندونای ستایش به موقع دراومدن من تنبل خانوم تشریف دارم
مامان امیر حسین
1 اسفند 91 1:16
جووووونم دخمل زرنگ خالهافرین تند تند دندون در ار و مامانی رو خوشحال کنزود باش دیگهسعی کن

چشم خاله جون ب خدا دارم تموم تلاشمو میکنم

مامان امیر حسین
1 اسفند 91 19:21
آفرین دخمل زرنگ تند تند دندون در بیار و مامانی رو خوشحال بکن

چشم

مامان محدثه
2 اسفند 91 0:01
مبارکه عزیزم



برای محدثه ناااازم
مامان ضحا
2 اسفند 91 9:11
ثنا جونم دندون جدید مبارک
نازنین جون عجله نکن,هر چه دندون دیر دربیاد,دیر هم خراب میشه

مرسی خاله مهربونم
عجله ندارم دوستم فقط یکم نگران بودم.
ضحای گلمو ببوس

مامان صبا
2 اسفند 91 21:53
سلام مامانی مبارک باشه مروارید کوچولوی دخملیتون ثنا جونتون خیلی نانازه از طرف من ببوسش با اجازه لینکتون کردم

سلا ب مامان صبا جون عزیز مرسی عزیزم
خواهش میکنم خانومی منم شمارو لینک کردم .
برای زیارت نوگلتون حتما میام ممنون از حضورتون

مامان ارشیا
5 اسفند 91 1:08
مبارک باشه خانم خوشگله این مرواریدای با ارزش.... خوب ازشون مراقبت کن عزیزم

مرسی خاله جون. چشم حتما
بووس برای ارشیا جون