زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

آتلیه

1391/12/5 11:46
نویسنده : نازنین
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب نازنین دخترم

عزیز دلم دیروز (٤/١٢/٩١) به همراه بابایی وقتی درست ١ سال و ٨ ماه و ٢٤ روزه بودی بردیمت آتلیه برای ثبت روی ماهت .

دختر گلم حالم اصلا خوب نبود و بابایی اصرار داشت کنسلش کنیم ولی من به خاطر اینکه وقت قبلی داشتیم به هر زحمتی بود رفتیم .....

اونجا خیلی شیطونی کردی ولی برای عکس گرفتن زیاد اذیتمون نکردی و به کمک ٢ تا خاله مهربون اونجا کلی خندیدی و دست زدی و ما تونستیم لحظه های خوبی رو ثبت کنیم

منم هم وقتی حال خوب تو و صورت بشاشتو دیدم دیگه خوب خوب شدم....... ولی من و بابایی خیلی  خیلی خسته شدیم از دست شیطنتای تو خانومی.....زبانکده محصل

بهمون قول دادن ک تا ١٠ روز دیگه بهمون تحویل بدن .....حتما همشونو تو وبلاگت میزارم عسل

ی خبر خوب دیگه هم هست ک سفارش سی دی ویلاگتم دادیم .......هوراااااااااااا

اونم مدیریت محترم قول چند روز دیگرو بهمون داده

دیگه از بهتر نمیشه ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ضحا
6 اسفند 91 14:13
نازنين جون خدا بد نده چرا حال نداشتي؟ اميدوارم كه هر چه زودتر خوب بشي.واي چه خوب كردي سي دي بلاگ سفارش دادي.ثنا جون واسه عكسهاي آتليه ات لحظه شماري ميكنم.


قربونت برم دوست خوبم :x مرسی عزیزم از دعای خوب شما.
خاله جون ممنونم هر وقت حاضر بشه میام ب دوست جونم حبر میدم
مریم (مامان ثناجون)
6 اسفند 91 14:58
مبارکه خاله جون
نازنین جون خوش به حالت از فکرش راحت شدی من از بس فکر این اتلیه را می کنم خواب ندارم..
هر چه زودتر عکسها را بگذار تا این هلو خانم را ببینیم...

مرسی خاله جون
مریم جون فکر کردن ک نمی خواد دوستم شما ثنا جونو ببر من میدونم عزیز دلم باهاتون همکاری میکنه:x
حتما عزیزم چشم
مامان نیایش
8 اسفند 91 13:17
سلام نازنین جون منتظر دیدن عکسای ثنا جون می مونم

سلام عزیزم مرسی لطف میکنی خانومی
ببوس نیایش گلمو


مامان امیر حسین
8 اسفند 91 17:42
وااای خواب ندارم تا عکساشو ببینمچه تفاهمی منم میخوام اخر هفته امیرحسین رو ببرم اتلیهفکر کنم دادن عکساشون واسه عیدی به مهمونا ایده ی خوبی باشه.اخه تقویم یکم تکراری شده


ممنونم خاله جون .منم بی صبرانه منتظر عکسای امیر حسین جونم
ما ک عیدو کلا مهمونی تشریف داریم
nasema
8 اسفند 91 18:54
طراحی و ساخت تقویم باعکس دلخواه شمافقط 1000تومان طراحی قالب با عکس دلخواه شما فقط 5000تومان اول تحویل بگیرد در صورت رضایت هزینه پرداخت میشه
مامان محدثه
9 اسفند 91 0:26
سلام خاله جون مبارکههههههههههههههه
منتظر دیدن عکسات میمونیم عزیزم
جالب اینجاست محدثه هم اخر هفته وقت آتلیه براش گرفتم

میسی خاله جونمX:
چه خوب محدثه جونمم میره آتلیه آخ جون

مامان ارشیا
9 اسفند 91 14:49
منتظر دیدن عکسای خوشگل خانم هستیم........

ی دنیا تشکر دوست عزیزم
سجاد
25 فروردین 92 8:57
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


چشــــــــــــــم