زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

21 ماهگی ثنا عسلی

1391/12/10 2:11
نویسنده : نازنین
433 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ب زرزری مامان

عزیزترینم 21 ماه زندگیتم بهت تبریک میگم

گل مامان چقدر این روزها برای من مادر زود میگذره انگار همین دیروز بود ک 20 ماهگیتو جشن گرفتیم اما درست یک ماه از اون روز خوب میگذره و

نفسم 21 ماهه شده.....الهی 200 ساله بشی مادری

دختر خوبم توی این ماه کارهای جدیدی یاد گرفتی که خیلی برام شیرینه ...در حین مظلومیتت خیلی هم کل شق و شیطونی...

جدیدا یاد گرفتی هر چی رو ک می خوای می گی بِد (بده ) و اگه بهت ندم خیلی سریع بازم میگی بـــــــــــــــــــــــِدِ

هر چیزی رو ک دوست داشته باشی رو مال خودت می دونی ......مثلا  کیف پول بابایی و برمی داری وقتی بابا میگه بدش من میگی نه مــــــــَنِ (مال منه)

هنوزم گاهی اوقات مامان و بابا رو عوض میگی و به بابا میگی مامان و به مامان میگی بابا.....

 با اینکه هر موقع اشتباه میکنی من فورا بهت درستشو میگم ولی این قضیه همچنان ادامه دارد...

جدیدا غروب ک میشه و نزدیک ساعت اومدن باباییه بی قرار میشی و دائما میری دم در و برمیگردی و وقتی میبینی خبری نیست گوشی رو میاری و میگی بابا (یعنی زنگ بزن بابا تا باهاش صحبت کنم)

یه چیز دیگه ک خیلی مارو حرص میده اینه ک به نزدیک نشستن من و بابا حساسی وقتی ما کنار هم میشینیم شما هم حتما باید بین ما برای خودت جا باز کنی

دختر نازم بن بن بن 1 رو تقریبا با تلاشای مامان داری تموم میکنی البته این چند روز چون سرم ب خونه تکونی خیلی گرم بود فرصت نکردم باهات کار کنم وگرنه تا الان تمومش کرده بودی.......

الانم دو روزی میشه مریضی و اصلا حال نداری امروز بردیمت دکتر و خانوم دکی گفت ک آلرژی و سرما خوردگی رو با هم گرفتی .....آخ ک وقتی ب چشمای نیمه باز از مریضیت نگاه میکنم دلم ریش میشه عروسک و صدبار دعا میکنم تا عمر داری مریضیات بیاد ب مامان  انشالله زود زود خوب بشی عشقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ثمین
11 اسفند 91 4:04
سلام عزیزکم
مبارک باشه هزارتا
الهی قربون این کارای نازت بشم قشنگم مامانی یه بوس محکم ازطرف من واسه نی نی ناز

مرررررررررسی خاله مهربون
خدا نکنه خاله جونم
از طرف ما هم یه گاز محکم از ثمین نااااز

مامان صبا
12 اسفند 91 1:23
عزیزم 21 ماهگیت مبارک
ماشاا... به این همه شیرین زبونی وبانمکی
انشا...زودی خوب شی و واسه مامان کلی شیطونی کنی

ممنون خاله جون.
از دعای خوب شما حتما زودی خوب میشم
بوووووس برای صبا جون

مامان ثمین
12 اسفند 91 12:20
سلام عزیزم مرسی ازلطفتت مامانی اونقدرا هم که میگین هنرمند نیستم ممنون
مامان کوثری
12 اسفند 91 16:17
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
سمانه مامان ستایش
12 اسفند 91 16:58
21 ماهگیت مبارک ثنا جونم
ای جااانم که مامان بابارو اشتباهی میگی
انشالا ثنای نازمون زود زود خوب بشه

مرسی خاله جون
از دعای خوب شما دوست عزیزم

مریم (مامان ثناجون)
12 اسفند 91 19:55
خاله جون چی شدی خیلی ناراحت شدم
بمیرم انشاالله زود زود خوب بشی
21 ماهگیت مبارک
200 سالگیت را جشن بگیری
اخه چرا مامان و بابایی را اشتباه می گیری
ولی خیلی جالبه مگه نه مامانی
نازنین جون مواظب ثنا جونم باش و حسابی اونا بچلون

سلام خاله جون مرسی از محبتتون الان خیلی بهترم خداروشکر
خدا نکنه خاله مهربونم انشالله همیشه تنتون سلامت باشه و ثنا دوست جونم زیر سایه شما
آره مریم جون یه چیزی از جالب اونورتر هر چقدرم خودمو میکشم فایده نداره ک نداره
چشم دوست ب روی چشم

مامان امیرحسین
12 اسفند 91 23:02
21 ماهگیت مبارک عزیز دلم.وااااای چقدر شیرین شده این دخملیچقدرم شبیه امیرحسینهمثلاهمون منه که معنیش مال منه
انشاالله 120ساله شدنت

ممنون خاله جونم
شبربنی از خودتونه
ما وروجکا با هم متحدیم

مامان ضحا
13 اسفند 91 8:28
------------..-----()-()-()-()-()
------------..-----||-||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
--------------------)---------(
------------_____,-----------,____
-----------/_________________
21 ماهگيت مبارك عزيز دل خاله.

آفرين به ثنا جون باهوشم كه كم مونده بن بن بن 1 رو تموم كني

ممنونم خاله مهربونم
هوااااار تا بوووس برای ضحا جونم

مامان نیایش
13 اسفند 91 12:16
عزیزم چرا مریضی . زودتر خوب شو که می فهمم مامانت چه می کشه با دیدن مریضیت .
21 ماهگیت مبارک



مامان محدثه
19 اسفند 91 1:24
ثنای نازم 21 ماهگیت مبارک
خاله جون ببخشید دیر شد این چند وقته خیلی سرم شلوغ بود

مررررسی خاله جونم