زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

لَلـــــــــــــــــــــام (ســــــــلام)

1391/12/27 2:01
نویسنده : نازنین
374 بازدید
اشتراک گذاری

لَلام (سلام) ب عزیزتر از جونم ثنای عزیزم

عزیزم دو سه روزی هست ک کار خیلی جالبی بدون کمک کسی یاد گرفتی و اون هم سلام کردنه به زبون خودت لَــــــــــــــــــلام .

درست از روز ٢٤/١٢/٩١ بود ک وقتی دایی ها و مامان بزرگ و بابایزرگ اومدن خونمون با خوشحالی رفتی به استقبالشون و بلند میگفتی : لــــــایلا لَلام (یالا سلام) و یکی یکی بهشن دست میدادی

قربون دخمل با ادب و مهمون نوازم بشم من  www.mahsae-ali.blogfa.com

شیرین من جدیدا به روز نمیکشه ک ارت کارای جدید سر میزنه و من واقع حیرت زدم 

کلماتو با لحنی میگی دوست داریم تورو بخوریم جوجو  http://mahsae-ali.blogfa.com

امروز نشسته بودم و با بابایی داشتیم صحبت میکردیم به دفه دیدم اومدی و منو از پشت بغل کردی و ٢ تا بوس کردی .....خیلی بی مقدمه و من عاااااااشق این کاراتم عروسکم http://mahsae-ali.blogfa.com

هر چیزی رو ک از دستت می اقته و یا رو زمین چیزی باشه رو میگی : ماما اهتاد (مامان افتاد) http://mahsae-ali.blogfa.com

بعضی اوقات برای اینکه تو صحبت کردن روون بشی میشینم باهات ب صحبت کردن و از همه چیز برات تعریف میکنم یه چند دقیقه ک میگذره میبینم تو هم مشغول میشی و با آب و تاب برام نمی دونم از چی تعریف میکنی و تند تند دستاتو تکون میدی .....منم با اینکه از بعضیاش واقعا سر درنمیارم ولی با اشتیاق به حرفات گوش میکنم

دختر گلم علاوه بر اینکه خیلی دَدَری هستی و من هر روز برای اینکه دلت توی خونه نگیره تورو بیرون میبرم تا سوپر مارکت میبینی با شوق و ذوق زیاد همش میگی بَه بَه و تا برات چیزی نخرم ول کن نیستی و از همه بیشتر هم آب نبات دوست داری ...حالا کاش ب آب نبات راضی بشی چون تا آب نباتت تموم میشه بازم قضیه تکرار میشه و این دفه یه چیز دیگه می خوای که ترجیح میدی ابمیوه باشه تا تشنگیتو بر طرف کنه و تا برگردیم خونه بنده با شما پروژه ای دارمhttp://mahsae-ali.blogfa.com

عزیزکم قربون همه شیرین کاریا و شیرین زبونیات

فونت زيبا ساز     فونت زيبا ساز                      

 

                        

 

                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ضحا
27 اسفند 91 7:58
للام ثناي عزيزم
الهي خاله قربون شيرين زبونيات بشهچقدر ناز حرف ميزني خاله جون.
آفرين به ثنا جوني كه مهمون نوازيشم مثل خودش بيست بيسته


للام خاله جون
خدا نکنه خاله مهربونم
ممنون بیستی از خودتونه خاله جونم
مامان ارشیا
27 اسفند 91 16:26
@};
به به به این دختر که دل مامانش حسابی عاشقانه کرده پس شما هم از این بوس کردنهای بی مقدمه بلدی؟؟؟؟؟مثل پسر من

پیشاپیش سال نو رو به شیرین زبون خونه و مامانی و بابایی تبریک میگیم سالی پر از شادی براتون باشه

مرسی عزیزم عاشقانه کمه توصیفی برای احساس ما مادرا واقعا نیست . قربون ارشیا جونم بشم
ممنونم خانوم گل همچنین برای شما دوست عزیزم

مریم (مامان ثناجون)
28 اسفند 91 0:42
للام ننا خانم
خوبی عزیزم افرین به دخمل جیگر با اون شیرین زبونی هات
تو هم که عین دخمل من وقتی میری بیرون پروژه هات را کامل می کنی...
انشاا... همیشه به گشت و گذار
اسفند نشه فراموش

لَلام عرض شد
مرسی خاله جون
خاله جون من یه کم شموام دیگه البته فقط یه کما
ممنونم عزیزم چشم حتما ببوس عزیز دلمو

مامان ثمین
28 اسفند 91 1:47
عزیزم قربون اون شیرین زبونیات که مثل خودت زیباست میبوسمت
بابای ارشیا
28 اسفند 91 2:14
به به به این نازخاتون
به به به این زندگی زیبا
به به به این همه عشق که صادقادانه برای صاحب سه حرف ث ن ا در این خانه مجازی متبلور است
الهی شادکامی و دلخوشی و سلامتی و برکت و عزت تحفه عیدانه مهربان کارساز باشد برایتان


به به به چ جمله های قشنگی ممنون بابای ارشیا جون
همچنین برای شما
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:30
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده

ممنون دوست خوبم . نوروز شما هم مبارک

نیلوفر
29 اسفند 91 1:31
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤ _ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤ ¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤ _¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤ __¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤ _________¤¤¤------پیشاپیش نوروز---------¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤--مبارک باد--¤¤¤¤¤¤ _____________¤¤¤--------------------------¤¤¤ ________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤
مامان محدثه
18 فروردین 92 2:18
قربون سلام کردنت عزیزم دوست دارم بگیرم بچلونمت