زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

اولین نقاشی ثنا

1391/12/15 2:53
نویسنده : نازنین
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب عسلم

دخترکم ای یه هفته واقعا برات هفته سختی بود همش مریضی و بی حال .... چند روز پیش بردمت دکتر ک گفت آلرژی و زود خوب میشه اما ٥ روز گذشت و حالت خوب نشد .....شبا اصلا نمی تونی بخوابی و همش از خوب میپری زبانکده محصل

الهی بمیرم مامانی دیشب همین طور ک داشتم پوشکتو عوض میکردم متوجه شدم چشمات بیش از حد کوچیک شده و کنارشون قی بسته اول با دستمال پاکشون کردم ولی بعد ٥ دقیقه بازم همون طور شد وقتی به بابا نشون دادم بهم گفت ک فردا بازم حتما ببرمت دکتر ....

خلاصه صبح ک بیدار شدیم دیدم دو تا پلکات چسبیده ب هم و چشمات باز نمیشن .....خیلی ترسیدم آخه تاحالا این طوری نشده بودیفوری آمادت کردم و بردمت این دفه پیش دکتر خودت

توی مطب وقتی کوچولوهای همسن خودتو دیدی یکم سرحال شدی و باهاشون بازی میکردی ....

همش میرفتی سمت در منم چند باری اومدم بغلت کردم و نشوندم پیش خودم اما بازم رفتی همش استرس داشتم ی وقت کسی نیاد در بهت بخوره .....

بلاخره هم از اونچه میترسیدم سرم اومد ...ی آقایی درو باز کرد و در محکم خورد بهت افتادی زمین ....بدو اومدم بغلت کردم اون آقا کلی عذر خواهی کرد دلم می خواست سرش جیغ بکشمولی چیزی بهش نگفتم و تا تونستم تو دلم بهش بد و بیراه گفتم  دلم کباب شد حالا دیگه گریت بند نمیومد .....

وقتی دیدم این طوریه و تا نوبتمون خیلی مونده بردمت بیرون و برات ب قول خودت بَه بَه خریدم تا اروم شدی بعدم برای اینکه خوشحالت کنم رفتیم برات یه دفتر نقاشی و مداد شمعی برات خریدم با ی کتاب رنگ آمیزی از دیدنشون انقدر ذوق کردی ک گریت یادت رفت

بعدم رفتیم پیش آقای دکتر اونم برام توضیح داد ک جای نگرانی نیست و عفونت بینیت سرایت کرده به چشمات .....عــــــــــزیزم بمیرم دخترکم زود خوب شو مامان طاقت دیدن مریضیتو نداره

اولین نقاشی شاپرکم

در حال رنگ آمیزی

از همه بیشتر رنگ آبی رو دوست داری چون زیاد میگرفتی دستت

الهی بمیرم مامانی توی این چند روز حسابی لاغر شدی و زیر چشمای خوشگلت گود رفته

راستی سی دی وبلاگتم رسید انقدر این روزا ناراحتم اصلا حس هیچی نیست ولی خودت کلی باهاش کیف مبکنی

 

و این پاسخ تمام عاشقانه هایم بود
من نباشم تا تو باشی
مثل نبودن هوا چه سخت است زندگی بی تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ضحا
15 اسفند 91 8:23
الهي بگردم ثنا جونم چرا مريض شدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انشاالله كه زود زود خوب بشينازنين جون تو اين مدت چي كشيدي؟؟مريضي بچه خيلي سخته.اميدوارم كه هر چه زودتر حال عسلمون خوب بشه.
آفرين به ثنا جونم چه نقاشي قشنگي كشيدي خاله

خدا نکنه خاله جونم . انشالله مرسی.
مامان ضحا جون نپرس چی میکشم انقدر ک غصه میخورم حال بجمو اینجوری میبینم.
ممنون خاله جون بوووووس برای ضحای عزیزم


مریم (مامان ثناجون)
15 اسفند 91 9:58
الهی بمیرم برات خاله جون اخه چرا مریض شدی
انشاالله هر چه زودتر خوب بشی و هیچ وقت دیگه مریض نشی
مبارک مداد شمعی و دفترت باشه
نازنین جون اگه خدایی نکرده بازهم چشماش به همدیگه چشبید چایی را با یه تکه پنبه و بکش روی پلکهاش باز میشه

خدا نکنه خاله مهربون
انشاا... از دعای خوب شما. مرسی از محبتت
ممنون از راهنماییت دوست خوبم . چشم. ببوس ثنا جونمو
مینا مامان ثمین
15 اسفند 91 15:08
سلام عزیزم
انشاله همیشه سلامت باشی
قربونت بشم بانقاشی کشیدنت

سلام خدا نکنه عزیزم .
بووووووووس برای ثمین جان

مامان کوثری
15 اسفند 91 18:03
عزیزم قیمت طراحی 2000 تومان و چاپشم 2000 تومان هست اگر تعداد بالا سفارش بدین توی چاپ قیمت 1500 حساب میکنم براتون
مامان امیر حسین
16 اسفند 91 1:13
الهیخدانکنه عزیز خاله مریض بشه.دوستم با غذاهای مقوی تقویتش بکن.انشاالله زود زود خوب میشی عزیز دلم

مرسی خاله جونم
همین کارو هم میکنم دوستم .
انشالله . ببوس امیر حسین جونمو

مامان امیر حسین
16 اسفند 91 14:00
واااااااااااااااایکلی ذوق کردم وقتی عکساشو دیدم.موش خاله رو از طرف من ماچ ماچیش کن

شما خیلی لطف داری خاله جونم

امير علي شيرين گندمگ
17 اسفند 91 12:31
سلام عزيزم خوبي چرا دختر گلي مريض شده .انشالله زود خوب ميشه . مراقبش باش هوا كه معلوم نميكنه زمستون گرم بود الان نزديك بهار داره برف ميباره روي گلي رو ميبوسم


سلام دوست خوبم مرسی عزیزم . نمی دونم والا ی دفه مریض شد با اینکه من انقدر مراقبشم.
واقعا هم هوا بر عکس شده
شما هم امیر علی قشنگمو ببوس
مامان ارشیا
17 اسفند 91 23:29
سلام خاله جونیعزیزم چرا مریض شدی .... انشاالله هر چه زودتر بهتر بشی خوشگل خاله.....ناز اون نقاشی کشیدنت خوشگل خانم.....

سلام خاله جون . نمی دونم. مرسی از دعاتون .
بووس برای ارشیا جون
مامان محدثه
19 اسفند 91 1:33
الهی بمیرم خاله جون خیلی ناراحت شدم
ایشالله زودتر خوب بشی گلم
قربونت نقاشی کشیدنت عزیزم

خدا نکنه خاله مهربونم
انشاا... ولی این مریضی مثل کنه ولم نمیکنه
مرسی از محبتتون عزیزم
nasema
19 اسفند 91 7:49
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با تم مورد نظر خود سری ب ما بزنید با 2000هزارتومان یه عیدی خوشمل داشته باشید
مهشید مامان مهتا
19 اسفند 91 20:02
سلام به ثنا جون و مامان گلش ماشا ا... به این دختر ناز گلی خوشحال میشم به وبلاگ مهتا جون ما هم سر بزنید