زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

ماجراهای آخرین روزهای سال

1391/12/29 3:07
نویسنده : نازنین
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب نازدونه مامان

عزیز دلم سال ٩١ هم تموم شد و ب امید خدا ٢ روز دیگه سال تحویل میشه .....نمی دونم مامانی توی این مدت تونستم مادر خوبی برات باشم یا نه......اگه نه خودت به حرمت عشقی ک بینمونه ببخش گلکم

ثنای نازم فقط اینو بدون ک توی این دوسالی ک پیش من و بابایی هستی و ما همراه تو سال جدید و آغاز میکنیم بهترین سالها برای ما بوده و با بودنت زندگی بهشتی رو تجربه کردیم

نازنینم بازم می خوام از برکت وجودت بگم از شیطونیات

ثنا جونم شما ی هاپو داری ک تقریبا هر جا میری با خودت میبری و خیلی دوسش داری ...این عروسکت وقتی فشارش میدی میگه: I LOVE YOU ......چند روزی هست ک وقتی فشارش میدی جلوتر از اون خودت میگی :ای لو یو

این هاپوته

امروز بعد از ظهر رفتیم خونه مامان بزرگ تا خالرو که از راه دور اومده بود رو ببینیم.... قرار شد بریم پارک و تو نازنینم تا شنیدی می خوایم بریم پارک تند تند میگفتی : باک باکزبانکده محصل

من نمی دونم تو چرا عشق توپی وروجک

به زور آوردمت پیش سرسره ها ولی بازم چشمت دنبال توپته (ببین)

آخر شبم ک برگشتیم خونه رفتیم و ٣ تا ماهی کوچولو برای هفت سین و یه عیدی خوشگل برای تو خانومی خریدیم مبـــــارکت باشه عزیزم هزار تا .

از دیدنش کلی ذوق کرده بودی و توی خیابون از بغلت پایین نمی آوردی

اینم آقا گاوه عیدی ثنا جونمزبانکده محصل

 

02500000می میرررررررررم برررررررررررات عروسکم02500000

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهرا
29 اسفند 91 3:14
ایشاا.. بهترین ها رو تو سال جدید تجربه کنین و سالی پر از شادی و خوشی رو داشته باشین

مرسی عزیزم همچنین برای شما
بابای ارشیا
29 اسفند 91 23:45
بهار است که بر درت می کوبد؛ سورنازن عید را بشنو ؛ که مستانه ملودی عشق می سازد شادمانه خیز و سفره را نظاره کن ؛ حاضران را به تبسمی مهمان دل ؛ و رفتگان را به تولای رحمان آرزو نما ؛ و من نیز لحظه تحویل دعا می کنم ؛ سال نو بر درخت زندگانیت شاخه های نومیدی و دردمندی و فراق و نیاز چنان شکوفه کند که تا نوروز پسین جز عزت و حرمت و صحت و برکت و شادمانی و شیرین کامی و تبسم و مهربانی و عشق میوه ای ندهد. سال 1392 خدمت شما و نی نی گلتون مبارک باد .
مریم (مامان ثناجون)
30 اسفند 91 8:10
ثنا جون ای لو یو.X مبارک عیدیت باشه دست مامان و بابا درد نکنه...ثنا جون امیدوارم سال خوب و خوشی را در کنار خانواده اغاز کنی
عیدتون مبارک....
اومدید اصفهان در خدمتیم
اخرش یک روز یه گاز محکم از لپت می گیرم

ای لو یو خاله جونم
مرسی خاله قابل ثنا دوستمو نداره
ممنون از دعای خیرتون خاله همچنین شما و ثنای عزیزم
ممنون مریم جون خدمت از ماست خانوم
اگه گیرم آوردی

مامان نوژاجوني
5 فروردین 92 9:13
عزيزم سال نو مبارك عيديت هم خيلي نازه عزيزم
مامان ضحا
6 فروردین 92 7:39
سلام ثناي عزيزم و نازنين جون دلم براتون تنگ شده بود،اومدم وبلاگتونو ببينم كه ديدم اين پستو نديده بودم الهي ثنا جون هم مثل ضحايي عاشق توپه. خاله جون عيديت مبارك.دست مامان و بابا درد نكنه ثنا جون اي لو يو ضحا هم اولا بهش ميگفت آ دا يو
مامان نیروانا
10 فروردین 92 15:47
عید و بهارت مبارک عزیز نازنینم. ثنای من هر روز برات عید و بهار باشه الهی
مامان دوقلوها
17 فروردین 92 14:12
سلام عزیزم سارا و ثنا به همراه پسر عمه شون محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
نیلوفر
17 فروردین 92 16:13
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒ ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم