زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

از بهترین ماه های سال

1391/12/22 15:18
نویسنده : نازنین
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب فرشته مامان

دخترکم این روزا سخت مشغولم ..... و پر از ذوق و شادی....

شوق و ذوقی ک حتی وقتی یک دقیقه هم میشینم بهش فکر میکنم و خدا رو به خاطرش شاکرم ...کاش زودتر بزرگ بشی دخترکم تا با هم این ماه زیبا رو جشن بگیریم و شادیمونو با هم قسمت کنیم

برات میگم ک توی این ماه تولد بهترین هدیه خدا ب منه .....آره عزیزکم .....توی این ماه ما تولد بابا محمدو جشن میگیریم و من برای اون روز ثانیه شماری میکنم....درست یک روز مونده ب سال تحویل تولد عزیزترینمه و من واقعا خوشحالم ک امسال دومین سالیه ک میتونم همراه شاپرکم برای همسر مهربون و فداکارم یه جشن کوچک و هدیه ای ناقابل بگیریم

ثنا جونم این روزا حالت بهتر شده و دیگه از اون مریضی بد خبری نیست و ب لطف داروها و غذاهای مقوی خوب شدی ........

انگار تو هم میدونی حال و هوای این روزا یه فرقی داره چون هر صبح ک بلند میشی سرحال میبینمت و در روز کلی منو با شیرین زبونیات سر ذوق میاری

 

عزیزدلم چند روز پیش یعنی 17/12/91 متوجه شدم دو تا مروارید با هم درآوردی........مروارید ششم و هفتم (پایین راست و چپ) .....مبــــــــــــارکت باشه نفس مامان

گل من از وقتی وارد بیست و دومین ماه زندگیت شدی تو شیرین زبونی کردن ماشاا... خیلی پیشرفت کردی . ..گاهی اوقات کلمه هایی رو میگی ک من از شنیدنشون حیرون میمونم و فقط میتونم خداروشکر کنم

بهت میگم ثنا چیه ؟ میگی : اُل (گل)

بهت مبگم اسمت چیه؟ میگی : نَنــــا

کلمه (تموم شد) رو میگی : دَه شُد

به ساعت میگی : اَت

اینا قسمت کمی از شیرین زبونیاته خوشگله

صبحا وقتی زودتر از من از خواب بیدار میشی میای پیشم و منو تکون میدی و تند تند میگی : مامان با شو (پا شو) و منم برای اینکه بیشتر و بیشتر بگی و لذت ببرم خودمو میزنم ب خواب و وقتی میبینی من بیدار بشو نیستم میگی : (مامان آب) یعنی آب می خوای و اینطور میشه ک من با مااچ گنده ار لپت بیدار میشم.... زبانکده محصل

امروز داشتیم میرفتیم بیرون وقتی لباساتو پوشوندم دیدم رفتی کلاهتو آوردی و میگی : مامان گُلاک ...من همین طور حیرون موندم ک خودت چطور یاد گرفتی بگی کلاه

وقتی کار بدی میکنی فورا ب من نگاه میکنی و سرت رو تکون میدی و میگی نچ نچ نچ .........و من واقعا نمی دونم عصبانی باشم یا اینکه از دست کارای تو بخندم

عزیزدلم یاد گرفتی تشکر کنی و وقتی کسی چیزی بهت میده فورا میگی: مِيسی و منو غرق شادی میکنی دختر با ادبم .... هزار آفرینزبانکده محصل

دختر نازم این روزا انـــــــــــــــقدر قشنگ میگی مامان ک من ذوق مرگ میشم و هزاران بار فدای اون زبون شیرینت میشم

مامان ب فدای مامان گفتنت عمرم

 

 

چشم هایم را به زبان عشق ترجمه کن ، شعری میشود

 

همه واژه هایش تو هستی . . .

دوستت دارم شاپرکم . . .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ثمین
23 اسفند 91 3:00
عزیزم قشنگم قربون شیرن زبونی مامان ،کالک،وووووبرم
مبیوسممممممممممممممممممممت
عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم

میسی خاله جون خدا نکنه
منم شما و ثمین جونمو میبوسم
چشم حتما
مامان ضحا
23 اسفند 91 8:12
سلام نازنين جون و ثناي عزيز
قالب جديد مبارك باشه
الهي قربون ثنا جون با ادبم برم كه ميسي ميگه دندونهاي جديدت مبارك ثنا جوني خدا رو شكر كه حالت خوبه خوب شده.


سلام دوست خوبم
مرسی دوستم دیگه گفتیم عیده یه خونه تکونی هم تو وبلاگ ثنا بکنیم
خدا نکنه خاله جونم میسی که اومدی پیشم آره خداروشکر حالم خوب خوب شده.
بوووووووووس برای دوست جونیم ضحا جون
مامان ملیسا و مهدیس
23 اسفند 91 12:22
سلام گلم دخمل نازی دارید خدا حفظش کنه با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟خبرم کنید وبم ممنون

سلام عزیزم حتما میام پیشتون

مریم (مامان ثناجون)
23 اسفند 91 21:39
سلام شیرین زبون و ناز نازی...
اول از همه خدا را شکر که حال ثنا جون خوب شد..
دوم اینکه وبلاگ جدید مبارک
سوم اینکه تولد همسری مبارک انشاا...2000 سال در کنار هم به سلامتی زندگی کنید..
چهارم اینکه خاله جون مبارک دندونات باشه عزیزم
و در اخر اینکه ال من ننا جون هر روز مامانت را بیشتر بیشتر ذوق مرگ کن...میسی


سلام ب خاله جون مهربون
میسی خاله جون آره خداروشکر خوب خوب شدم
دوم اینکه بازم میسی
سوم اینکه بازم میسی ب همچنین برای شما عزیزم
چهارم بازم میسی
و در آخر اینکه چشـــــــــــــم خاله جون هر چی شما بگی
مامانی ببوس ثنای عزیزمو
مامان ارشیا
24 اسفند 91 0:36
هزار ماشاالله به این قند و نبات با این شیرین زبونیاش.... هر روز به مامانی عشق بده با این ناز کردنات خوشگل خانم


ممنون عزیزم .
چشم خاله جون مرسی از محبتت
بووووووووس برای ارشیا جون
مامان محدثه
26 اسفند 91 1:49
تولد بابا جونت مبارک عزیزم ایشالله 120 سال زنده باشه و سایه ش بالای سرت
خدارو شکر خاله جون بهتری ایشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی
مروارید ششم وهفتمت هم مبارک عزیز دلم
قربون این شیرین زبونیات هزار تا بوس برای ثنا جونم


انشالله مرسی از دعای خوبتون خاله جون
ممنونم خاله شما خیلی مهربونی
خدا نکنه خاله جون هزار تا بوووووس برای محدثه جونم[