زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

شیرین کاری های وروجک ما

1391/11/20 1:47
نویسنده : نازنین
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب ثنای دلبندم

دختر ناازم بیشتر از هر وقت دیگه ای دوستت دارم ...شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

شیرین زبون من از کدومش بگم ... از امشب که بابایی داشت فوتبال تماشا میکرد و رفتی تی وی رو خاموش کردی و چون می دونستی بابایی دعوات میکنه میدویی میای اتاق پیش منو به بابا میگی بای با   لالا یعنی ( بای بای من رفتم پیش مامان لالا).....دیگه بابایی نمی دونست بخنده یا از دستت عصبانی باشه...

آآآآخه هر وقت میبینی کسی زوم کرده رو تی وی داره برنامه ای رو با دقت نگاه میکنه فوری حسود خانومی میره خاموشش میکنه و طرفو میزاره تو خماری..... بَد

موقع غذا خوردن حتما باید عروسکات کنارت باشن و اول اونا غذا بخورن و بعد خودت بخوری گاهی اوقاتم قاشق و از من میگیری و به زور بهشون می خوای غذا بدی و من از خنده ریسه میرم (البته درصورتی که زیاد گرسنه نباشی وگرنه اصلا یادشونم نمیوفتی)

دیروز داشتم خونه رو گردگیری میکردم تو هم رفتی از تو کابینت دستمال آوردی و با من همراه شدی .......دیدم نخیر من هر چی تمیز میکنم شما پشت من کثیف میکنی ......میگم ثنا جان من نخوام شما کمک کنی کی رو باید ببینم ... ثنا: مَن

میگم ثنا جونم زنبور عسل چی درست میکنه؟ ثنا : عَسَ (عسل)

میگم ثنا جونم آقا گاوه زبانکده محصلچی درست میکنه؟ ثنا: شی(شییر)

تا برات با گوشیم آهنگ شاد میزار دستاتو میبری بالا و حالا قر نده و کی قر بده و تاااااااااازه به جلو اشاره میکنی و اجبارا منم باید بیام وسط در غیر این صورت جییییییییغ بنفش ثنا خانوم به هواست.

چون میدونی نباید به گوشی بابایی دست بزنی تا یه جا از غفلت ما استفاده میکنی و برش میداری فورا میاری تحویل صاحبش میدی و بابایی با مهربونی میگه دستت درد نکنه دختر گلم و ........ی مااااچ آبدار 

وقتی بابایی از سر کار میاد همیشه برات کلی خوراکی داره و من همشونو جای مشخص همیشه تو کشو کابینت میزارم چند روزه وقتی سرم ب چیزی گرم میشه میام میبینم سر همون کشویی بهت میگم ثنا جان چی می خوای ؟ میگی بَه بَه و تا ازم خوراکی نگیری ول کن نیستی.

عزیز دلم همه کارات برای مامان و بابا شیرینه حتی نفس کشیدنت ....انشالله همیشه سلامت باشی و من تا جایی ک میتونم بیام و تو وبلاگت از شیرین کاریات بگم

یه دونه ای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

امیر علی
19 بهمن 91 17:26
سلام دوستم از آشنایی با شما خوشبختم داری کم کم بزرگ میشیا
مریم (مامان ثناجون)
20 بهمن 91 0:53
سلام یه دونه خانم
خوب خاله جون با کارات داری دلبری می کنی..شیطون
تو هم اهل نانایی هستی جیگر
بعضی وقتها فکر میکنم اگه شما وروجکها نبودید ماها چکار می کردیم
فک کن


سلام به خاله جون خودم
دلبری کردن کار هر روزمه
اگه ما نی نی ها نبودیم دنیای مامانا انقدر زیبا میشد؟؟؟؟ فک کن؟
بوووووووووس برای ثنا جونی

ناز داداش
20 بهمن 91 1:27
سلام ثنا جون خانم خانما،عروسک ،من پویان کوچولو ام به من هم سر بزنی خوشحال میشم

سلام خاله جون.
حتما میایم پیش پویان کوچولو

مامان ضحا
20 بهمن 91 8:26
الهي الهي
ثنا جون قربون اين شيرين زبونيات بشه خاله ميبوسمت

خدا نکنه خاله مهربونمX
منم شما و ضحا جونمو میبوسم*

مامان بهار
20 بهمن 91 12:53
خدا حفظش کنه براتون، دخترا توی این سن خیلی شیرین میشن... دختر من هم توی همین سن و ساله، دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن...

خیلی ممنون عزیزم.
درسته دخترا شاخه نباتن.
چشم حتما .
سمانه مامان ستایش
21 بهمن 91 2:46
ای جانثنای بامزۀ خودمی
مامانی بیا وبم به مسابقه دعوت شدی

مرسی خاله جون
چشم حتماعزیزم


باباي مليسا
21 بهمن 91 10:18
با سلام . وبلاگ مليسا خانم بالاخره بعد از 2 ماه به روز شد . خوشحال ميشم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .
مامان محدثه
21 بهمن 91 22:40
ای جیگرتو برم خاله جون با این شیرینکاریات
قربونت برم که قر میدی

میسی خاله جونم. خدا نکنه


مامان نیروانا
24 بهمن 91 8:45
یه ثنا داریم، دوسِش داریم


مرسی ما هم نیروانا رو دوسیش داریم خاله