زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

بعد غیبت

1392/7/16 12:08
نویسنده : نازنین
990 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم ....

خوبی مامان؟....

امروز بلاخره بعد از مدت ها تونستم بیام وبت ..... دلیلشم خرابی نت بود ....و من چقدر بابت این چند وقته که نتونستم وبتو آپ کنم ناراحت بودم....

البته اگه از این به بعد مشکلی نباشه قول میدم ک مرتب بیام.....

دختر نازم توی این مدت یک ماه و نیم که نبودیم خیلی پیشرفت کردی و دیگه کاملا حرف میزنی تمام کلماتو میتونی بگی و ما هم همیشه شاکریم.....

ولی خوبیش اینه که امروز که روز جهانی کودکه تونستم وبتو آپ کنم ......

hearts 

 

گل همیشه بـــــــــهارم ......کودک نازنینم ......با یه دنیا عشق روز کودک رو  بهت تبریک میگم 

انشالله همیشه تنت سالم ولبت خندون باشه عزیزم....

 

hearts

الان که دارم این مطالبو میزارم شما خونه نیستی و رفتی با دوستت  خونشون بازی کنی .....خیلی خیلی شیطون شدی .....کار من روزا فقط مرتب کردن اتاق شماست خانوم کوچولوی من  

توی این مدت که نبودیم یک بار دیگه به ارومیه خونه مامان بزرگ(پدری) سفر کردیم که چندتایی عکس برات میزارم ....

باغ بابابزرگ

 

در حال خوردن گلابی ....به به

 

پسندها (1)

نظرات (14)

مریم (مامان ثنا جون)
17 مهر 92 1:42
روزت مبارک باشه خاله جونم
همیشه به سفر چقدر دلم براتون تنگ شده بود


سلام خاله جونم ممنون دل ماهم یه دنیا تنگیده بود

مامان ضحـــــــــا
17 مهر 92 7:51
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم
روزت مبارك كوچولوي نازنين

هميشه به گردش ثنا جونم


مامان ارشیا
17 مهر 92 16:05
سلام مامانی و ثنای نازنین دلمون براتون تنگ شده بود روز کودک مبارک عزیزمهمیشه دلت سرشار از مهربونی و خنده باشه عزیز خاله


سلام خاله جونم دل ما هم برای شما تنگیده بود ...مرسی از لطفت دوست خوبم[
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
20 مهر 92 14:10
سلام به به عزیزم رسیدن بخیر دلتنگتون بودیمخوب خداروشکر که امدید ومارو از نگرانی در اوردید آفرین به این دختر ناز که اینقدر ماه شده
عزیزم روزت مبارک


ممنونم خاله مهربون[
مامان محدثه
27 مهر 92 1:44
ای جونم عزیز خاله دلم براتون حسابی تنگیده بود ماشالله دیگه برای خودت خانمی شدی عزیزم گلابی هم نوش جونت عزیز دلم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
3 آبان 92 3:36
سلام عزیزم خوبین عیدتون مبارک منتظرتون هستیم همراه عیدی بیاین پیش ما
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
6 آبان 92 23:54
سلام عزیزم نت که درست شده تند تند آپ کنید دلمون تنگید براتون راستی منتظر نظرات زیباتون هستیم بیاین پیش ما
پگاه مامان آرتین
8 آبان 92 11:05
ثنا خانم خوش اومدی حالا که اومدی همیشه باشیا.منتظرتیم عروسک خانم به ماهم سربزن
مامان ارشیا
11 آبان 92 16:42
سلام به مامانی و ثنا کوچولو دلمون براتون تنگ شده کجایین؟؟؟؟؟ نیستین ؟؟؟؟ زود بیاین تا دوباره ببینیمتون
مامان ضحــــــــــــا
12 آبان 92 7:37
سلام نازنين جون باز هم كه دير به دير آپ ميشي،نيستي؟؟؟؟ دلتنگتون شديم
نیلوفر
13 آبان 92 18:23
____● ______●___________████____████ _______●_________██████_██████ __________●_______███████████ _████____████____███████ ██████_██████_____████ █████████████_______██ _███████████_________█ ___████████__●_______● ______█████____●______● ________██_______●_____● _________█________●____● ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود
مامان ضحــــــــــــا
20 آبان 92 7:44
نازنين جون نيستيد؟؟؟؟؟كجاييد؟؟؟دلتنگتون شديم بابا
نیلوفر
20 آبان 92 12:44
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ دوستت دارم عروسک
الناز مامان بنیا
20 آبان 92 14:28
همشه به شادی