زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

و بلاخره دراومدن مرواریدهای ثنای من در 14 ماهگی

1391/5/8 12:17
نویسنده : نازنین
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانوما

مبارک باشه عسلم ........بلاخره دراومدن او مرواریدا؟ چه عجب ........بعد از اینکه کلی پدر منودرآوردی .....خداروشکر که دراومدن ........چند روز پیش برات  آش دندونی پختم .خیلییییییییی هم خوشمزه شد .....چون تقریبا یه کاسه پر خودت خوردی(نوش جونت).....فکر کنم پیش خودت گفتی آخیشششششش دراومد چون حسابی همه چیزو به لثه هات میکشیدی .....مامان فدات بشه

خداروشکر حالت خوبه و علائم دندونو درآوردنو نداشتی ........

انشالله دندونای بعدیتم به راحتی در بیاد مامانی....

فقط مامان منتظر یه چیزه ........اونم راه رفتنت فرشته ی من ........اگه زودتر راه بری مامان دیگه نگرانی نداره                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مانی
5 مرداد 91 14:05
دندونا ی گل دخترتون مبارک دختر نازی دارید خدا حفظش کنه اسمش هم قشنگه مثل خودش به مانی من هم سر بزنید