زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

مسافرت ثنا (مشهد)

1391/8/3 15:19
نویسنده : نازنین
715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلااااااام به خوشگل مامان

 پنجشنبه هفته پیش (٢٧/٧/٩١) سه تایی رفتیم مشهد . وااای که چه صفایی داشت . عزیزکم اولین سفر زیارتی رو رفت . چون من و بابایی واسه سلامتی خوشگل خانوم نذر داشتیم اینه که تا فرصت جور شد رفتیم. خیلی بهمون خوش گذشت یکی از بهترین سفرهامون بود . ولی یه خورده ثنا جونم اذیت میکرد به شلوغی عادت نداشت. اولین شب که رسیدیم  بعد از تحویل بار به هتل و یه خورده استراحت رفتیم به حرم امام رضا چون هوا خیلی سرد بود اول رفتیم برای ثنا خانوم یه کلاه خریدیم تا مریض نشه شکرخدا براش لباس گرم برداشته بودم و حسابی پوشونده بودمش. داخل حرم خیلی شلوغ بود برای همین ثناجونمو دادم به بابا محمد و خودم رفتم زیارت توی این فاصله بابا محمد هم تونسته بود با تلاش زیاد با ثنا زیارت کنه ........خلاصه ٢ روز دیگه مشهد موندیم و شنبه برگشتیم خونمون. واقعا که سفر خوبی بود

عکسای ثنا بانو داخل حرم امام رضا

 

ثنا خانوم و بابایی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
2 آبان 91 14:36
سلام خاله زیارتتون قبول ماشاالله ثنا جون چه ناز شده خیلی دلم گرفته ان شاالله قسمت همه و ما هم بشه برویم مشهد و رضا هفته پیش ما هم راهی بودیم ولی یه مشکل کوچولو پیش اومد نرفتیم.ثنا را ببوس


سلام عزیزم . ممنون. انشالله قسمت شما هم بشه. غصه نخور دوستم انشالله میری. فقط کافیه بطلبه
سمانه مامان ستایش
2 آبان 91 16:42
زیارت قبول عزیزم.انشالا همیشه به گردش و شادی باشین
ثنای نازمو ببوس

ممنون گلم انشالله قسمت شما هم بشه.هزار تا بوووس برای ستایش جونم*




زهرا مامان امير علي
2 آبان 91 22:44
سلام زيارت قبول . انشالله هميشه خوشي و زيارت و مسافرت



مرسی عزیزم همینطور برای شما


مامان سبحان جون
4 آبان 91 5:11
ماشالا به این نی نی خوشمل و ناناس یه سری هم به ما بزنید ممنون


ممنون . چشم حتما

مامان آرشين
6 آبان 91 16:56
سلام. اميدوارم هميشه به همراه ثنا جون خوش باشين...


ممنون عزیزم


مامان کورش
7 آبان 91 17:36
سلام عزیزم ثنا جون زیارتت قبوی خوش به حالت رفتی مشهد چه عکسای خوشگلی گرفتی خیلی ناز هستن


ممنون خاله جونم . انشالله زود زود قسمت شما هم بشه.
سارا
7 آبان 91 23:50
زیارت قبول.
ماشاالله ثنا خانومت خیلی نازه.خدا برات نگه داره.منم دعا کن دوس جون


ممنون عزیزم . حتما اگه قابل باشم


مامان آویسا
8 آبان 91 9:08
ثنای خانوم زیارت قبول عزیزم خوش گذشت؟ ما رو هم دعا کردی ؟!مامانیش ببوسش ناز دخترتو



بله خاله جای شما خالی. واسه همه دوستام دعا کردم. شما هم آویسا گلی رو ببوسید
مامان ضحا
8 آبان 91 9:17
ثنا جون خيلي نازي،خدا حفظت كنه.مامان ثنا ممنون كه به وبلاگ ضحا جونم سر زديزيارتتون قبول


ممنون عزیزم . خدا همه نی نی هارو حفظ کنه. آمین