زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

جمع آوری عکس

1391/7/25 16:13
نویسنده : نازنین
480 بازدید
اشتراک گذاری

دیوانه نیستم !

فقط ،

فقط طوری " خاص " که دیگران نمی توانند ، تو را "دوســـــــــــــت  " دارم فرشته من. 

 

 ثنا جونم دختر نازم سلااااام عشقمبغل

چند تا عکس تو گوشی مامان بزرگ و بابایی و دایی از تو نازگلم دیدم رو هوا قاپیدمشهورازبانکده محصل

 

 

اینا همه عکسای چند ماه قبله نفسم من فدای تک تکشون زبانکده محصل

هزار تا بوووس برای دخترکم محصل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
25 مهر 91 16:42
سلام خاله جونی اسم من هم ثنا است به وب من هم سر بزن و نظر بده.

چشم عزیزم

سمانه مامان ستایش
26 مهر 91 0:29
عزیزمعکسات خیلی قشنگن دختر ناز
مامانی ثنای نازمو ببوس


ممنون سمانه جون شما هم دختر گلمونو ببوس
الناز(مامان بنیا
26 مهر 91 16:19
عزیزم مرسی به بنیا سر زدید خیلی دخمل نازی دارید خوشحال میشم با بینا دوست شه ادرس من اگر دوست داشتید ادرستو بزار لینکت کنم www.beny.niniweblog.com

مرسی گلم . من بنیا جونمو لینک کردم

مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
26 مهر 91 19:06
مرسی که به وب من سر زدی خاله جون بردمش و الان هم دارو هاش را داره مصرف می کنه به ثنا جون یه بوس ابدار بکن


انشالله هر چه زودتر ثنا گلی ما خوب بشه. ببوسش عزیزم
منصوره مامان ملیکا
26 مهر 91 23:38
عزیزم عکسات خیلی ناز بودن
ممنونم که به ما سر زدید

مرسی الناز جون .

پگاه مامان آرتین
27 مهر 91 19:08
چقدرزودبزرگ می شید.الهی درپناه حق پاینده باشید.خاطراتتون همیشه شیرینه

انشالله.ممنونم پگاه جون

پگاه مامان آرتین
1 آبان 91 12:16
چه تعبیرقشنگی ازاسم ثناکردی.خیلی زیباست مثل خودش.ببوسش دخترگلمو


مرسی عزیزم. شما هم آرتین خوشمزمونو ببوس