زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

گردش و تفریح

1391/7/23 10:16
نویسنده : نازنین
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساق طلایی مامان

پنجشنبه بعد از ظهر من و شما و بابایی رفتیم خونه مامان بزرگ .......کلی بهت خوش گذشت چون پیش دایی علیرضا و دایی حمیدرضا بودی آخه خیلی بهشون علاقه داری گلم......اونا هم عاااااااااااشقتن.

هر جا مامان بزرگ میرفت شما هم همونجا بودی چند باری هم نزدیک بود کارای خطرناک بکنی همش میرفتی سمت گاز و میخواستی به شعله هاش دست بزنی وقتی هم که بغلت میکردم و نمیزاشتم بری با من دعوا میکردی

جمعه به اتفاق همگی تشریف بردی پارک جایی که خیلی دوست داری فدات بشم......حسابی بازی کردی زبانکده محصلبا چند تا نی هم دوست شده بودی و هر جا میرفتن دنبالشون میرفتی محصل

 خلاصه همش در گردش دور تا دور پارک  قدم رو میرفتی.....بعد دوسه ساعت من و بابایی نا نداشتیم چون همش دنبال شما بودیم که مواظبت باشیم  (بیشتر از من بابایی)

دیگه موقع رفتن انقدر خسته بودی خوابت گرفت و بعدم بارون اومد و ما سریع برگشتیم خونه

عکسا ادامه مطلب دوست جونا

 

قربونت برم من

ثنا جونم در پارک

....

.....

دلبند مامان

ثنا عشق مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان ستایش
24 مهر 91 3:14
ثنا جونم همیشه به گردش و خوشی عزیزم

مرسی عزیزم حتما ثنا از این دعات خیلی خوشحال میشه چون عاااشق پارکه