زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

این روزهای ثنا جونم + لغت نامه (2)

1391/8/8 9:41
نویسنده : نازنین
377 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای ثنا نازنازی مامان

عزیزترینم همه کارات حتی یک لبخند کوچکت برای مامان شیرینه و دلم می خواد همون لبخند کوچکتو به وسعت دنیا توصیف کنم 

این روزا خییییییییللللللللی شیرین شدی دخترکم وقتی بعضی از کاراتو می بینم همین طور مات و مبهوت بهت نگاه میکنم و تعجب میکنم که چه طوز این چیزارو یاد گرفتی . حرکاتت و رفتارت درست تقلید از من و بابا هستش هرکاری که ما میکنیم به ٥ ثانیه نمیکشه که میبینیم تو هم در تلاشی تا همون کارو بکنی .

دیشب بابایی مشغول کار با لب تاپ بود همش دور و برش می چرخیدی و می خواستی که بغلت کنه و بشونه روی پاش منم داشتم میوه پوست میگرفتم براتون چند باری بابایی رو صدا کردم تا بیاد میوه بخوره اونم هی میگفت باشه الان میام یه دفه دیدم هر چی میوه پوست گرفته بودم برداشتی و بردی دادی به بابا من همین طور موندم فدای محبتت بشم وقتی دیدی بابا نمیاد و کار داره خودت میوه براش بردی

تازگیام که هر چی بهت میگم میگی نه! مثلا غذا خوردی بعد ٢ لقمه دیگه نمی خوری میگم ثنا دیگه نمی خوری ؟ میگی نه . عروسکتو میزارم روی پام و تکون میدم میگم ثنا بیا لالا کن میگی نه! ولی فقط کافیه بگم ثنا بریم ددرا آنچنان بغلتو باز میکنی که آدم کیف میکنه.

 این تپش قلب منه که هر لحظه برای ثنا نفسم میزنه

لغت نامه جدید

دایی علیرضا = علیزا                       دایی = داوو

عمه = عمَ                                    بریم = بیم

قاب عکستو رو دیوار نشون میدم میگم این کیه ؟ = مَ (من)

خوشگل مامان کیه؟= مَ        نازگل مامان کیه؟ = مَ

تو = دو                                 توپ = دوبَه

بدو بدو = دو دو                       

فدااااااااااااااااای دلبرم بشم من 

این چند تا عکسم این چند روزه از شیرینم انداختم

ببین کجا رفتی مامانی

حالا هی اون کنترلو میدانختی و بعد میگفتی بده

اینجا در حال لیمو خوردنی

خیلیم گوشت به بدنت هست حالا هی لیمو بخور عاشق خوراکیای ترشی

عاشق کتاب  و مجله ورق زدن و نگاه کردن به عکساشی زبانکده محصل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زيبا
8 آبان 91 14:21
مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
8 آبان 91 22:06
چه جالب خاله بلوز خال خالیت مثل ثنا جون منه الهی قربون هردوتون برم

خدا نکنه خاله جونم :

خاله مرمر
9 آبان 91 11:01
ای جان من که عاشق اون لیمو خوردنش شدم. خیلی باحال شده
زهرا مامان امير علي
9 آبان 91 13:39
سلام عزيزم شيرين زبون خاله


ممنون خاله
برای امیرعلی جونم
سمانه مامان ستایش
9 آبان 91 18:00
چه دخمل مهربونی واسه بابایی میوه میبره آفرین عزیزم
بوووووس برای ثنا جون


مرسی خاله حالا کجاشو دیدی من کلی خودمو برای بابایی لوس میکنم

سارا
10 آبان 91 15:59
چه خوشمل لیمو میخوری ثنا جون دهنم آب افتاد
مامان ساینا
10 آبان 91 18:50
وای عزیزم. شما چقده خوشگلی. ماشاله. لیمو خوردنت خیلی بامزس. ممنون به ما سرزدین نازنین جون.

مرسی عزیزم . خواهش میکنم ساینا جونمو ببوس

مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
14 آبان 91 1:01
ثنا جون خاله کجایی خبری ازت نیست.خوبی که انشاالله7روزه ها


خاله جونم این چند روز برای خودم میگشتم عید دیدنی رفتم وقت نشد بیام به دوستم سر بزنم. ببخش خاله
مریم (مامان ثنا)
14 آبان 91 14:11
خدا را شکر خاله جون تا باشه گشت وگذار دید و بازدیدحتما عکس جدید برات می گذارم

مرسی خاله جونم

الهه مامان یسنا
15 آبان 91 1:46
مامان آوينا
16 آبان 91 15:17
ماشالا به اين دخمل ناز با زبون شيرينش
مامان ضحا
17 آبان 91 8:11
سلام نازنين جون.قالب جديد مبارك.ثنا جون من چكار ميكنه؟عاشق اون عكسشم كه داره ليمو ترش ميخوره. از صورت ماهش ببوسيدبا اجازتون لينكتون كردم.

ممنون عزیزم. ب لطف شما ثنا هم خوبه . شما هم ضحا جونمو ببوسید
منم با افتخار شما رو لینک کردم

صفورا مامان آوا
17 آبان 91 10:41
خیلی دخترتون شیرینه ما شا ا...
مريم مامان آريا
18 آبان 91 12:48
ماشالله به دختر شيرين زبونمون

خدا حفظش کنه

ممنون از محبتت عزیزم

مريم مامان آريا
18 آبان 91 12:53
دخمل شيرين زبونمون رو ببوس
چه بانمک ميشينه نازييييييي

مرسی گلم شما هم آریا خوشگله رو ببوس

نگار(مامان سام)
18 آبان 91 19:09
وقتی لیمو میخوره خیلی با مزه میشه.آدم دوست داره محکم بوسش کنه.



پگاه مامان آرتین
21 آبان 91 19:22
فدای اون اداهاتم.فدای خوابیدنتتتتتتتتتتت

خدا نکنه خاله جونم. *:

مانلی
25 آبان 91 19:40
چه دخمل نازی ... خیلی عکسات خوشگلن خاله جون...نمیدونم چرا تا حالا وبلاگتو ندیده بودم امروز کشفیدمش


مرسی خاله جونم ولی من تند تند به وب دوستم آوین جون سر میزنم
برای دوستم آوین


مامان ملیکا
9 آذر 91 14:09