زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

مروارید چهارم

1391/7/15 12:44
نویسنده : نازنین
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلبرگ مامان

اینم دندون چهارم  زبانکده محصل 

زبانکده محصل

ماشالله مامانی همینطور ادامه بده نازگلم

دندون چهارم (بالا سمت چپ ) ثنا بانو : ٩ مهر ٩١ رویت شد. با فاصله ١٦ روز از دندون سوم.

الهی مامان فدات بشه عروسکم واسه این دندونت خیلی بی قراری کردی و مریض شدی گاهی اوقات از دستم در میرفت و دعوات میکردم منو ببخش گلم آخه دیگه خیلی خسته میشدم و نمیدونستم که چی میگی () واقعا شبیه این میشدم ! من علتشو نمیدونستم فکر میکردم مریضی دکترم بردمت ولی همه چیز نرمال بود تا اینکه بعد یه هفته دندونتو دیدم الهی بگردم عزیزکم که انقدر درد کشیدی.

 مهربونم انشالله دندونای بعدیت خیلی راحت در بیان .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان ستایش
18 مهر 91 17:52
سلام مامان ثنا جون.
خوشحالم که دوست جدید پیدا کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
من لینکتون کردم.
ثنا جونو ببوسید



ممنون گلم که به وب ثنا اومدید منم شمارو لینکیدم
حتما دوستای خوبی میشیم
بووووووووس برای دخمل نازم ستایش

مامان آویسا
22 مهر 91 13:59
عزیزم مبارک باشه مرواریدهای کوچولوت



ممنونم خاله مهربونم