زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

این روزهای ثنا جونم + لغت نامه 4

1391/9/25 1:08
نویسنده : نازنین
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قشنگترینم

دختر نازم هر چقدر از شیرین زبونیهات بگم کم گفتم ...... این روزا واقعا احساس می کنیم که بزرگ شدی و حسابی شیطون.

الهی فدات بشم کافیه ما یه کلمه ای رو چندبار تکرار کنیم شما طوطی وار میگی البته یکم دست و پا شکسته.......اما نمی دونی با همین کارات من و بابایی رو به عرش میبری نازنینم

عاشق توپ بازی هستی توی خونه ١٠ تا توپ داری ولی تو خیابونم اگه توپ ببینی دیگه ول نمیکنی و اون توپو می خوای

انقدر قشنگ نانای میکنی که می خوایم بخوریمت تا صدای مداحی هم میشنوی شروع میکنی با دو دست سینه زدن

میگیم ثنا گوشواره هات کو؟ فورا  دستتو میزاری روی گوشات و نشون میدی عزیزم . الهی من دورت بگردم عروسک

میگم ثنا جونم چشمک بزن  آنچنان دو تا چشمای خوشگلشو به هم میزنه که ما از خنده ریسه میریمزبانکده محصل

فقط یه چیزی  = هر چیزی رو که می خوای تا بهت ندم فقط با جیغ می خوای ازم بگیریو من این اخلاقتو اصلا دوست ندارم و گاهی اوقات بهت تذکر میدمزبانکده محصل

توی این یه هفته ای که مامان بزرگ مهربون خونمون بود کلی باهات کار کرد و کلمات جدید یادت داد. چند تا اسمم یاد گرفتی 

لغت نامه 4

ثنا جونم بگو بهنام (عمو): مِنام                    بگو بهروز(عمو): بیییییز

بگو گیتا(دختر عمه): دیتا                           بگو حدیث(دختر عمه):اَدیث

بگو ماهان (پسر خاله): مانان                      اسمت چیه؟: نَنا

خوشگل مامانی: بَعه جیگر مامانی: بَعه         ثنا چند تا دندون داره (چهار تا):  داااار تا

وقتی بابا میاد تا زنگو میزنه آیفون رو نشون میدی میگی: باباتزبانکده محصل

 بگو دستت درد نکنه: دَستت دَر دَ                     مرسی : مِیسی

امشب اولین برف زمستونی اومد محصلمیگن هر آرزویی بکنی بر آورده میشه

 

آرزوی من این است عزیزکم :

همیشه سالم و خندون ببینمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم (مامان ثنا)
25 آذر 91 1:08
قربونت بشه خاله با اون حرف زدنت

خدا نکنه خاله جونم.
مریم جون عوض من ثنا جونمو ببوس*:

مریم (مامان ثنا)
25 آذر 91 1:31
سلام دوست عزیزم شرمنده برای ثنا جون سه تا کامنت گذاشته بودی که من همه را تایید کرده بودم ولی اومدم که یه پست دیگه را حذف کنم که اشتباهی اون پستی که شما کامنت گذاشته بودید را حذف کردم .خیلی خیلی ناراحت شدم.ببخشید تو را خدا ثنا جون را هم اول بغلش کن یکم فشارش بده بعا یه بوس محکم. :

سلام عزیزم حدس میزدم اشکالی نداره منم خیلی وقتا این اشتباهو کردم.
ممنونم از لطفت دوستم

مامان ضحا
25 آذر 91 7:31
الهي چقدر ناز حرف ميزنه اين دخترمون
نازنين جون فكر كنم دختراي اين دوره زمونه آخرش فوتباليستهاي معروف بشن چون خيلي عاشق توپ بازي هستن.ضحاي من هم همينطوريه.ثنا جونو ببوس

مرسی خاله.
آره واقعا . این مسئله جدا جای تأمل داره

مریم (مامان ثنا)
25 آذر 91 7:58
------------------

چون تير رها گشتـه ز چلّـه شده ايم!
مهمان شمــا در شب چلّـه شده ايم!
از برکت ايـن سفــره ي الــوان شما
تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ايم!
------------------
پیشاپیش یلداتون مبارک.مواظب باشید ثنا جون را شب یلدا به جای خوراکیهای خوشمزه نخورینا
................
چند روز بيشتر به آخر پاييز نمونده، جوجه هاتو شمردي!؟


ب دلیل بانمک شدن شدید ثنا بانو بعید نیست که خورده بشهD:
جوجه؟؟؟؟؟.....نه مریم جون چه جوجه ای ؟
منکه شمردن بلد نبستم ننهD:

مامان محدثه
26 آذر 91 1:19
الهی قربونت برم خاله جون چقدر قشنگ کلمانو میگی


ممنونم خاله جونم. خدا نکنه.
برای عزیزم محدثه جان
هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:50
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
سمانه مامان ستایش
26 آذر 91 20:38
قربون چشمک زدنت ثنای نازم
امان ازین جیغ زدنای این وروجکامنم این مشکلو با ستایش دارم.یعنی جیغ میکشه بنفش بنفش
بوس برای ثنای نازم

ممنون خاله مهربونم . به نظرت با این وروجکا چکار کنیم سمانه جون؟
ستایش خوشگلمو ببوس

مامان امیر حسین
27 آذر 91 0:17
سلام نازنین جون.با افتخار لینک شدید.از طرف من ثنا کوچولو رو ببوس

سلام عزیزم . منم شمارو لینک کردم.
بووووووووووووس برای امیر حسین جون

زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
29 آذر 91 15:19
خاله قربون شيرين زبونت :
يلدا پيشاپيش مبارك

خدا نکنه خاله مهربونم .
امرعلی جونمو ببوس .
یلدا شما هم مبارک