زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

یلدا مبارک

1391/9/30 15:56
نویسنده : نازنین
375 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عمرم

امروز آخرین روز پاییز و باید با پاییز رنگی رنگی خداحافظی کنیم.محصل

دختر قشنگم ......شیرین عسلم ....قند و نباتم ...... دومین یلدای عمرتو بهت تبریک میگم مامانی

انشالله همه روزات یلدایی باشه عشقم...و عمرتم به درازی شب یلدا

به دوستای گلمم بلدا رو تبریک میگم و ارزو میکنم بهترین شب زندگیشون باشه

یلدا مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 3:20
سلام عزیزم
امیدوارم تو این ثانیه ها هرکجا که نبضت پروانه وار میزند
لحظات پایانی پاییزتان خوب و
یلدایی پر از محبت خداوند براتون آرزو میکنم
از طرف مامان انیس سادات دخملیـــــــــــ خونه

ممنون خانومی . ب همچنین برای شما

رجبی
30 آذر 91 11:23
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
مامان محدثه
1 دی 91 16:23
یلداتون مبارک