زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

جمعه 24 آذر

1391/9/27 1:48
نویسنده : نازنین
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفسمزبانکده محصل

 جمعه صبح بعد از اینکه از خواب بلند شدیم زود صبحانه مون رو خوردیم و برای رفتن به خرید آماده شدیم و همراه ثنا جون رفتیم ......... هوا حسابی ابری بود و هر ان امکان داشت که بارون یا برف بیاد برای همین بابایی اصرار داشت که زود بریم تا زودم برگردیم زبانکده محصل.........

اما چیزی که دلخواهم بود پیدا نشد و مجبور شدیم برگردیم و من حسابی پکر شدم.... برگشتنی هم برف اومد و ما تندی اومدیم خونه.....فقط

برای اینکه خرید بهم بچسبه برای ثنا بانو یه خرید کوچولو کردم...... براش کارتهای بَن بٍن بُن خریدم.

قبل از رقتن.خونه مامان بزرگ

مامان قربون قدت آماده ایستاده بودی تا بابایی ماشینو بیاره

تا رسیدیم خونه کارتاتو می خواستی

بعد از کلی خستگی ظهر یه خواب راحتم داشتی گلکم

شبم که داشتیم برمیگشتیم خونمون کلی برف روی زمین جمع شده بود

اینجا داشتی با تعجب به رد پاها نگاه میکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم (مامان ثنا)
27 آذر 91 7:17
سلام عزیزانم.خوبید با این هوای برفی چه می کنید ما که امسال هنوز برف ندیدیم خوش به حالتون. مبارکت باشه ثنا جون اون کادوی خوشکل.راستی شما در مورد دی وی دی های بی بی انیشتین اطلاعاتی دارید خوبه اموزنده هست. من هم برای ثنا جونم بگیرم.

سلام عزیزم. هوای برفی عاااااااالیه . ممنون خاله جونم.


مامان امیر حسین
27 آذر 91 14:09
سلام خاله چقدر این لباس و پوتین جدیدت بهت میاد .مثل هلو شدی خانوم گلیبرف بازی خوش گذشت؟بله که خوش گذشته مگه میشه برف بازی خوش نگذره

مرسی خاله جون چشمای نازتون قشنگ میبینه
برف بازیم خیییییییلی خوش گذشت جای شما خالی.
دوست خوبم امیر حسین جانو از عوض من ببوس

مریم (مامان ثنا)
28 آذر 91 6:14
از اینکه به وبلاگم سر می زنی ممنون خاله و دوست خوبم.نازنین جون مثل اینکه صد ساله همدیگه را می شناسیم .با اینکه همدیگه را ندیدیم ولی من خیلی بهتون وابسته شدم اگه یک روز بهتون سر نزنم انگار یه چیزی گم کرده ام این را واقعا از صمیم قلبم دارم میگم.

مریم جون چقدر خوشحالم که همچین حسی داری دوستم و مطمئن باش این حس متقابله برای همینه که هر موقع میام نت سری هم به ثنا جونم میزنم
بووووووووووس برای ثنای شیرینم

مامان ضحا
28 آذر 91 8:02
سلام نازنين جون.چه خوب كردي براش بن بن بن خريدي خيلي آموزنده ست.من يكي دو ماهي ميشد خريده بودم ولي وقتي ديدم براي سنين 3 تا 6 ساله ست،بيخيال آموزش شدم ولي الان 3،4 روز هست كه دارم با ضحا جون تمرين ميكنم.ثنا جونمو ببوس


ممنون مامان ضحا جون . منم اول تردید داشتم که با ثنا کار کنم یا نه اما الان 2 ، 3 روزی هست که باهاش کار میکنم 3 تا کارتو یاد گرفته . بستگی داره چقدر باهاشون تکرار کنیم.
برای ضحای نازم
پویا تم
28 آذر 91 9:58
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا با عکس های کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید
الناز(مامان بنیا )
28 آذر 91 14:25
بن بن مبارک خیلی خوش تیپ شدی ها خاله جون


ممنون خاله مهربون.
زینب عشق مامان و بابا
28 آذر 91 16:59
سلام خوب هستید ایام شهادت دردانه امام حسین حضرت رقیه رو بهتون تسلیت میگم

ممنونم عزیزم. منم به شما تسلیت میگم

مامان پرنیان
29 آذر 91 1:53
سلام , ثنا کوچولوی شما خیلی خوشکل و نازه, خدا حفظش کنه,به وبلاگ نی نی من هم سر بزنید من و پرنیان خوشحال میشیم.

مرسی عزیزم . شما لطف داری . چشم حتما

مریم (مامان ثنا)
29 آذر 91 7:15



[
وانیا باستان پور
29 آذر 91 18:10
یلدا مبارک
رجبی
29 آذر 91 20:06
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir
مامان محدثه
30 آذر 91 0:07
قربونت برم خاله جون ببین چقدر قشنگ خوابیدی معلومه خیلی خسته شدی

مرسی خاله جونم.
برای محدثه جونم