زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

ثنا در شب یلدا

1391/10/2 2:01
نویسنده : نازنین
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قشنگترینم.

 یلدا هم گذشت و اصلا به من و بابایی خوش نگذشت......... حالا میگم چرا......................

پنجشنبه شب ب همراه بابابزرگ اینا شام رفتیم بیرون و قرار شد بعد از اون بیایم خونه ما تا دور هم جمع بشیم........شامو تو یه رستوران با صفا خوردیم........ وقتی که داشتیم برمی گشتیم فقط دوست داشتی راه بری و بابایی هم پشت سرت مراقبت بود و منم داشتم آروم آروم با مامان بزرگ میومدم .........یه دفه دیدم صدای جیغت اومد اول ترسیدم ولی با خودم گفتم حتما بابا داره میذارتت تو ماشین برای همین داری گریه میکنی...... نزدیکتر ک شدم دیدم بابایی عصبانی ایستاده و ثنا هم داره یه بند جیغ میزنه ........قلبم ریخت گفتم چی شده و بدو اومدم پیشت .....دیدم واااااااای من خوردی زمینو و مماخ خوشگلت زخمی شده و خون میاد .......خدا رحم کرد ک بینیت نشکست ....... دیگه انگار یکی یه سطل آب جوش خالی کرده بود روی سرم و هر چی هم ک شام خورده بودم حناق شده بود روی دلم .....بابایی هم اعصابش خرد بود و هیچی نمی گفت...... می دونم تقصیر خودم بود و نزدیک بود گریم بگیره وسط خیابون .......الهی فدات بشم من ثنای گلم ...مامان و ببخش........بعد ک اومدی بغلم سریع آروم شدی.زبانکده محصل

خلاصه این بدترین یلدای عمرم بود و من اصلا فکرشم نمی کردم.......هنوزم وقتی به زخم بینیت نگاهم میوفته به خوذم حسابی بد و بیراه میگم.

عکسای عسل مامان

قبل رفتن(قربون مو زر زری خودم)

توی رستوران خیلی خانوم نشست و غذاشو خورد

ابنا هم عکسای بعد زمین خوردن نفسم

الهی مامان بمیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمانه مامان ستایش
2 دی 91 2:56
ااای وای نازنین جون من اومدم یلدا رو با تاخیر تبریک بگم که وقتی عکسای ثناجونو دیدم بخدا خیلی خیلی ناراحت شدم.حتما براش صدقه بذار،بازم بخیر گذشته...
ای جان طفلی ثنانازنین جون خودتو اذیت نکن بچه اند دیگه...
ببوسش ثنای نازمو

ممنون دوستم . یلدا بهم زهر شد . من هر روز براش صدقه میزارم اما نمی دونم چرا....خدارو شکر بخیر گذشت.
سمانه جان ستایش گلمو ببوس

مامان ضحا
2 دی 91 8:51
الهي فدات بشه خاله،چيكار كردي با خودت ثنا جون حتمآ هم خيلي درد داشته.
نازنين جون بيشتر مواظب گل دخترمون باش،اگه كرم رژودرم دارين زود زود بمال رو بينيش زود خوب بشه

خدا نکنه خاله مهربونم. از بس ک شیطونم و یه جا بند نمیشم.
ب خدا من خیلی مواظبشم مامان ضحا جون ولی اتفاق میوفته ......
ضحای نازمو ببوس

پگاه مامان آرتین
2 دی 91 9:42
عزیزم یلدات مبارک.الان خوب دخترموطلایی.عزیزم اوف شدیییییی

یلدا شما هم مبارک خاله جون. به چیزی اونور تر از اوووف خاله.
برای آرتین خوشگلم

مریم (مامان ثنا)
3 دی 91 8:37
ای وای خاله جون چی شدی جیگرم کباب شد. نازنین جون حتما همیشه صدقه و اسفند را فراموش نکن .خدا را شکر که دماغ کوچولوش نشکست.

سلام خاله جون. دیدی چ جوری اوووف شدم؟؟؟؟
هنوزم خوب نشده.
مریم جون باور کن کار هر روزمه. واقعا ک خدارو شکر بخیر گذشت

مریم (مامان ثنا)
3 دی 91 8:44
نازنیین جون ببخش دیر بهتون سر زدم .من هم شب یلدا یکم غذا گذاشتم توی زود پز واسه این دخمله بپزد با حرارت خیلی کم..ثنا را برای یک رب بردمش پایین وقتی برگشتم سقف خونه روی سرم اومد پایین تمام چربی های توی زودپز توی فضای خونه در حرکت بودند دیگه نفهمیدم چی شد.سریع ثنا را بردم پایین پیش مامان جونش و با زن عموی ثنا جون برای تمیز کاری اومدیم بالا دیگه هر چی را بگی چرب زن داداشم اومد فرشها را با بخار شور تمیز کردو .........خلاصه بگذریم من و شما هم این طوری یلدا را گذروندیم...انشاالله دماغ کلوچه ما هم زود زود خوب بشه و یه عکس ازش برامون می گذارید .دوست خوبم ببخش وقتت را گرفتم.

پس شما هم مثل ما بساطی داشتی مریم جون اشکال نداره دوستم . اینم شد یه خاطره.
ثنای عزیزمو بچلون

مامان امیر حسین
4 دی 91 2:45
یلدات مبارک هلوی خالهالهی بمیرم که مماخت اوف شده.اشکال نداره عوضش بزرگ میشی یادت میره ناناز من

یلدای شما هم مبارک خاله جون. خدا نکنه شما بهترینی.
برای امیرحسین نازم

مامان یسنا
4 دی 91 23:33
خدا رو شکر که به خیر گذشته مامانی. ثنای نازم یلدات مبارک خاله جون

ممنونم خاله جون. یلدای شما هم مبارک.
برای یسنا عزیزم

مامان محدثه
5 دی 91 12:27
الهی بمیریم خاله جون مماخت چی شده گلم ببخشید که با تاخیر امدم پیشت خاله جونی
ثنا جونم یلدات مبارک

خدا نکنه. ممنون از حضورتون خاله جونم. یلدا شما هم مبارک.بوووووووووووس

دُخـملـیـــــــــ ـ✿
6 دی 91 1:16
الهـــــــــــــــی.........
دور اون مماخت خاله...خداییش دلم ریش شد عکستو قبل رفتن و بعد رفتن دیدم....
آدم نمیدونه یه ثانیه دیگه ش چه خبره.....
هزار مرتبه شکر که الان سالمی و سرحالو نشکست وگرنه....
عـــــــــــــویییییی فکرشم میکنم عذاب میکشم که یه بچه مریض باشه...
دوست دارم...خدا جونی خودت مواظبش باش

ممنون از اظهار محبت زیبات خاله جونم.بازم شکر
بووووووووس برای انیس نازم

مای چاپ
6 دی 91 18:28
سلام. مسابقه عکس با موضوع عکس نوزاد ،نوپا، کودک هست. گفتم شاید دوست داشته باشین کوچولوتون رو شرکت بدین. جایزه هم داره http://www.mychap.com
الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 14:33
خوش تیپ خانوم یلدات مبارک
مانلی
10 دی 91 18:34
یلدا مبارک خاله جون بیشتر مراقب خودت باش عزیزم..بوووس
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
10 دی 91 18:40
بوس برا ثنا جونم با افتخار لینک شدید
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
13 دی 91 19:47
سلام . الهي عزيزم چي شده دماغت .خدا خيلي رحم كرده . ولي خدارو شكر بخير گذشته اشكالي نداره

سلام مامان امیر علی جون.مرسی از محببتون . بله خداروشکر بخیر گذشت.
برای امیر علی نازم[

مامان حسنا
14 دی 91 17:41
الههههههههههههههی بینیش چه بد شده ایشالا که هیچ اتفاقی براش نیوفته به ماهم سر بزن