زندگی من ثنازندگی من ثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ثنا دلبند مامان و بابا ......

شکفتنت مبارک

1391/5/5 9:57
نویسنده : نازنین
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدت مبارک عزیز مادر.....١٢ماهه شدی و یک سال از به دنیا اومدنت میگذره ...... به خدا که باورم نمیشه این همه زود گدشت! . روز تولدت خیلی خوش گذشت با خانواده خاله و مامان بزرگ اینا کلی شادی کردیم و رقصیدیم .........تو هم فقط مارو نگاه میکردی نازنینم .......با پسر خاله ماهان کلی بازی کردی ......خلاصه روز تولدت یکی از بهترین روزای زندگی من و بابایی بود .......چون خدا فرشته ای مثل تو رو به ما داد ......خدایا شکرت..........خشگلم.دلبندم. عزیزکم دوستت دارم تا ابد.......تا بی نهایت

رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
میخوایم تولدت رو
جشن بگیریم دوباره

فشفشه های روشن
بادکنکای رنگی
همگی با هم بخونیم
آخه تو چگده گشنگی
آخه تو چگده گشنگی              

 

اینم عکسای آتلیه روز تولدت

ثناي من

 

ثنا

 خودم تنهایی به فدات مادر

عشقم

مامانی چون عکسات زیاده فعلا چند تا خوشگلشو برات گذاشتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
5 مرداد 91 13:21
ای گل ناز کوچک تولدت مبارک